کار تیمی عامل موفقیت شورا و شهرداری سنندج

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۲:۱۶:۵۱
کد خبر: ۱۰۲۳۵۳۹
کار تیمی عامل موفقیت شورا و شهرداری سنندج
نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره از خدمات شهرداری و شورای سنندج در این دوران کرونایی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا: محسن فتحی در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج با تقدیر از تلاش‌های کادر درمان و تسلیت شهادت سومین شهید مدافع سلامت، اظهار داشت: مجلس یازدهم امیدی برای مردم بود که حرکتی در راستای رفع مشکلات اشتغال، مشکلات اجتماعی و بهبود وضعیت اقتصادی صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: کاهش مشارکت مردم در انتخابات دوم اسفند 98 حاوی گله‌مندی مردم از نمایندگان بود که نتوانستند به وظایف خود به درستی عمل کنند.

فتحی اضافه کرد: تقریبا 9 ماه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر باقی مانده است در صورتی که اقدامات رضایت‌بخش باشد قطعا میزان مشارکت در انتخابات افزایش خواهد یافت.

 

 انتظارات مردم از مجلس یازدهم بسیار زیاد است

وی گفت: انتظارات مردم از مجلس یازدهم بسیار زیاد است و باید با خدمت مناسب اعتماد از دست رفته مردم به مجلس را بازگرداند.

فتحی گفت: بیش از 3 هزار قانون در کشور داریم، مجلس یازدهم اگر می‌خواهد مجلس موفقی باشد باید مجلس ناظر باشد و در حوزه نظارت بیشتر ورود پیدا کند.

 

ناظر خوب بودن وظیفه نمایندگان مجلس است

وی خاطرنشان کرد: ناظر خوب بودن وظیفه من نماینده است باید جایگاه واقعی نماینده را در حوزه انتخابیه احیا کنیم.

نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: براین اساس تصمیم گرفته‌ایم در هیچ نصب و عزلی دخالت نکنیم مگر اینکه منافع مردم در خطر باشد چرا که عزل و نصب مدیران کار نماینده نیست.

وی اضافه کرد: اگر نماینده مجلس کار و وقت خود را روی نظارت خوب بر اجرای قوانین بگذارد و از بازوی قوی مانند دیوان محاسبات به نحو احسن استفاده کند قطعا می‌تواند بهترین خروجی را داشته باشد.

فتحی در ادامه از شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج در این دوران کرونایی تقدیر کرد و افزود: اقدامات شورا و شهرداری یک کار تیمی است و چندین دستگاه و نهاد دست به دست هم داده‌اند تا وضعیت شهر را عوض کنند.

وی تصریح کرد: این رویه موفق شورا و شهرداری سنندج و سایر دستگاه‌ها نشان می‌دهد که کار تیمی بهترین خروجی را دارد، اگر بتوانیم بغض و کینه را از خود دور کنیم و فارغ از هر نوع تفکری در مسیر توسعه و خدمت گام برداریم اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

 

تفکر غالب نمایندگان و مدیران، توسعه استان باشد

فتحی با بیان اینکه تفکر غالب باید توسعه استان باشد، گفت: اگر با این تفکر جلو برویم قطعا بهترین خروجی را که توسعه استان و رضایتمندی مردم است خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: انتظار مردم این است که ما نمایندگان استان در مرحله نخست همدل باشیم و با همین همدلی در مسیر خدمت مردم گام برداریم نه در مقابل هم بایستیم.

فتحی افزود: با توجه به ظرفیت‌هایی که وجود دارد سعی خواهیم کرد هم‌افزایی کاملی در بین نمایندگان استان به ویژه در حوزه انتخابیه ایجاد کنیم و از وجود هر نوع اصطکاکی که قطعا دود آن به چشم مردم می‌رود دوری کنیم.

وی اضافه کرد: مجمع نمایندگان در این دوره افراد توانمند هستند و هر کدام صاحب فکر و ایده در حوزه تخصصی خود هستند و سعی بر این است با توجه به تخصص‌‌ها با تقسمیم کار مناسب مطالبات برحق مردم در کل استان را پیگیری و به نتیجه برسانیم.

این نماینده مجلس عنوان کرد: به عنوان نماینده مردم استان و عضو کمیسیون بهداشت سعی خواهیم کرد به کمک مسئولان استانی کار زیربنایی در این حوزه برای مردم انجام دهیم.

وی اضافه کرد: انتظار داریم سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی به یک پایگاه برای جذب توریست در حوزه گردشگری در استان تبدیل شود.

وی گفت: این ظرفیت وجود دارد ولی در حالی که هنوز مدیریت میراث فرهنگی و گردشگری استان بلاتکلیف است چه انتظاری می‌توانیم داشته باشیم که در حوزه جذب توریست و گردشگری موفق عمل کنیم.

 فتحی اظهار داشت: این انتظاری است که از من نماینده وجود دارد که موضوع را پیگیری کنیم تا بتوانیم از ظرفیتی که برای شهر سنندج به عنوان شهر توریستی قائل شده اند استفاده و شاهد افزایش جذب گردشگر و رونق اقتصادی باشیم.

ایجاد همدلی برای جذب سرمایه گذار ضروری است

وی با اذعان به اهمیت همدلی در جذب سرمایه‌گذار در استان، گفت: استان ما نیازمند ایجاد یک همدلی در بین دستگاهها برای جذب سرمایه‌گذاران واقعی دارد.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذارانی که تنها هدفشان استفاده از تسهیلات منطقه محروم و بیرون بردن این سرمایه‌ها است به درد کردستان نمی‌خورند.

 

فتحی افزود: به عنوان نماینده مردم در مجلس وظیفه خود می‌دانم که از تمام توان و ظرفیت‌ها برای جذب سرمایه‌گذار که واقعا هدفش سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال است؛ حمایت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز