رئیس کمیسیون عمران شورای شهر گرگان:

فاز اول پروژه شهر بازی به قرارگاه خاتم سپرده شد/ اطمینان خاطر سرمایه گذاران به دلیل ورود قرارگاه به این پروژه

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۸:۳۲:۵۱
کد خبر: ۱۰۲۳۶۳۲
فاز اول پروژه شهر بازی به قرارگاه خاتم سپرده شد/ اطمینان خاطر سرمایه گذاران به دلیل ورود قرارگاه به این پروژه
رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر گرگان گفت: حضور قرارگاه خاتم الانبیاء در اجرای این پروژه به جهت ایجاد اطمینان خاطر در سرمایه گذاران از محاسن این پروژه می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: سید محمد مرتضوی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: بعد از بررسی ها  و مطالعات برای جانمایی شهربازی شهرگرگان فضای 15 هکتاری با موقیعت سوق الجیشی و چشم انداز خوب در منطقه هزارپیچ در نظر گرفته شد.

وی افزود: علاوه بر شهر بازی، هتل، سوییت های اقامتی، رستوران های سنتی و کافی شاپ ها برای این پروژه پیش بینی شده است.

مرتضوی گفت: چرخ و فلک در بالاترین نقطه شهربازی  با 120 متر اختلاف ارتفاع نصب میشود که تمامی مناظر شهر گرگان به صورت بصری در مقابل دید افراد قرار میگیرد.

وی افزود: پروژه شهر بازی اقتصاد شهرگرگان را تحت تاثیر قرار می دهد و با اشتغالزایی موثر 400 شغل مستقیم و مشاغل غیر مستقیم ایجاد میشود.

مرتضوی افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء با تجربیات کشوری و فراملی برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است که با توجه به تاثیراتی که این پروژه در رضایتمندی اجتماعی در بین شهروندان دارد باعث شد این قرارگاه برای پذیرفتن این پروژه توجیه شود.

مرتضوی افزود: پروژه شهر بازی از نظر حجم مالی فاصله زیادی با پروژه های اجرایی که در گذشته در شهر گرگان اجرا شده است، دارد و مبلغ فاز اول این پروژه که قرارداد آن با قرارگاه خاتم الانبیاء بسته شده است 162 میلیارد تومان می باشد که 30 درصد به صورت نقدی و 70 درصد به صورت تهاتر به قرارگاه سپرده میشود که املاک آن نیز از قبل مشخص شده است.

وی توضیح داد: در فاز اول شهر بازی زیرساخت ها و دیواره های حائل و جدا کننده، سطوح شیب دار برای نصب دستگاه ها، احداث شهربازی سرپوشیده به مساحت 6 هزار متر مربع که بخش کوچکی از شهر بازی است اجرا خواهد شد و مدت زمان یکسال برای اتمام فاز یک در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در فاز دوم این پروژه احداث هتل، مکان های اقامتی، رستوران سنتی، تم پارک و آماده کردن فضاهای استقرار دستگاه ها اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت: بعد از گذشت چند ماه از ورود به فاز یک و انجام سطح بندی و تفکیک فضاهای مختلف از همدیگر میتوانیم وارد فاز دوم شویم و لزومی برای فاصله یکساله بین فاز یک و دو وجود ندارد.

مرتضوی بیان داشت: بهره برداری، خرید و نصب دستگاه ها و جذب سرمایه گذاران بخش بعدی این پروژه می باشد که همزمان نیز در حال پیشبرد است و باسرمایه گذاران در استان و خارج استان در حال رایزنی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه برای خرید دستگاه ها 100 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است افزود:  حضور قرارگاه خاتم الانبیاء در اجرای این پروژه به جهت ایجاد اطمینان خاطر در سرمایه گذاران از محاسن این پروژه می باشد.

 

نظر شما