وزیر راه و شهرسازی:

ردیف ملی برای بهسازی راه های روستایی نداریم / معارضین مانع انجام پروژه ملی محور جدید خرم‌آباد پلدختر نشوند

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۶:۲۳:۴۵
کد خبر: ۱۰۲۳۶۷۵
ردیف ملی برای بهسازی راه های روستایی نداریم  
  /   معارضین مانع انجام پروژه ملی محور جدید خرم‌آباد پلدختر نشوند
محمد اسلامی گفت : درزمان سیل لرستان بیش از ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات به پلدختر برای بازگشایی محورهای مسدود و تخریب شده اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ اسلامی ظهر پنجشنبه  در آیین کلنگ زنی قطعه ۴ محور پلدختر _ خرم آباد، اظهار کرد :جاده قدیم برای دسترسی محلی است  و باید مردم در تردد و استفاده از این مسیر ناایمن رعایت کنند تا عملیات ایمن‌سازی انجام شود.

او افزود:  فرمانداران چگنی و پلدختر تلاش کنند معارضین مانع انجام پروژه ملی محور جدید خرم‌آباد پلدختر نشوند.

اسلامی  تصریح کرد: از مجموع ۱۰۰ کیلومتر راه پلدختر ۴۸.۵ کیلومتر دچار آسیب شده و  از  ۴۸.۵ کیلومتر آسیب دیده، ۳۰ کیلومتر ناپدید شده بود.

وزیرراه وشهرسازی خاطر نشان کرد:  ردیف ملی برای بهسازی راه های روستایی نداریم اما با توافق با استاندار لرستان پروژه‌های زیرساختی لرستان  را به انجام خواهیم رساند.

او گفت : ادارات کل راهداری کشور با اعزام ماشین‌آلات و تجهیزات خود به مناطق سیل زده لرستان و استفاده از توان بخش خصوصی پیمانکاران اداره کل راه وشهرسازی بیش از  ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات به پلدختر برای بازگشایی محورهای مسدود و تخریب شده اعزام کردند.

اسلامی یاد آورشد: کاری که راهداری لرستان انجام داده و حجم پل‌هایی که معادل ۱۲۰۰ متر با این شرایط اعتباری و کمبود بودجه  قابل تقدیر است و راهدارها شبانه‌روز در زلزله و سیل احیاگر راه‌های زیرساختی استان بودند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز