معاون اداره کل ورزش و جوانان:

جوانان یزدی در کنار ورزش مهارت‌های ارتباطی را می‎‌آموزند

۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۳۸۱۹
جوانان یزدی در کنار ورزش مهارت‌های ارتباطی را می‎‌آموزند
معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، سرمایه گذاری در فعالیت‌های ورزشی را در توسعه سجایای اخلاقی و انسانی جامعه موثر دانست و گفت: این قشر در کنار ورزش علاوه بر مهارت‌های ارتباطی،صبر و شکیبایی ، جوانمردی و برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف مورد نظر را می آموزند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سید احمد هاشمی" معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، عصر پنجشنبه  در آیین افتتاح سالن اختصاصی تنیس روی میز امام رضا (ع) شهرستان بهاباد با اشاره به علاقه‌مندان بسیار به این رشته ورزشی به دلیل مفرح بودن، گفت: فعال کردن رشته هایی همچون تنیس روی میز ، وزنه برداری با در اختیار قراردادن سالن اختصاصی و فعالیت رشته پایه ژیمناستیک نشان دهنده تعامل خوب مدیران فضاهای ورزشی و برنامه ریزی مسوولان و نمایندگان شورای ورزش شهرستان بهاباد است.

معاون توسعه ورزش اداره‌ کل ورزش و جوانان استانیزد همچنین اظهار کرد : امیدواریم مسوولان با همکاری هیئت‌های تنیس روی میز نیروی مقاومت بسیج و شهرستان با تقویت تیمهای پایه قهرمانان نامی در این رشته تربیت و زمینه رشد و شکوفایی آنها را فراهم کنند.

هاشمی، توسعه فضاهای ورزشی و رساندن آن به استاندارد ملی را از جمله اولویت‌های کاری مسوولان استان یزد برشمرد و تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان و مراجعه آنها به سالن‌های ورزشی را نشان از پویایی ورزش شهرستان دانست.

در این آئین همچنین "محمد هوشمند بهابادی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهاباد با قدردانی از تلاش های اداره ورزش و جوانان و هیات تنیس روی میز شهرستان خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان نه تنها در حوزه ورزش بلکه در ارتقای نشاط و شادابی در جامعه بسیار تأثیر گذار است.

هوشمند ابراز امیدواری کرد: بهسازی و ساخت مکان‌های ورزشی عاملی برای ارتقای جایگاه ورزش شهرستان و رسیدن به وضعیت مطلوب در این منطقه باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز