چهره آینده دار والیبال البرز:

والیبالیست های خوبی در البرز فعالیت دارند/ هدفم رسیدن به پیراهن تیم ملی است

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۰۲۴۱۷۴
والیبالیست های خوبی در البرز فعالیت دارند/ هدفم رسیدن به پیراهن تیم ملی است
چهره آینده دار والیبال البرز ضمن ارزیابی این رشته در استان گفت: ورزشکاران بسیار خوبی در سطح استان حضور دارند که توان رقابت با همتایان کشوری خود و در نهایت رسیدن به پیراهن مقدس تیم ملی را دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، آریا همتی ضمن معرفی خود اظهار کرد: 3 سال است که به صورت حرفه ای والیبال بازی می کنم و برای رسیدن به اهدافم در والیبال دراین بازه زمانی 3 ساله حدود 30 کیلو وزن کم کرده ام.

وی که ابتدا دروازبان فوتبال بوده، پدرش را عامل اصلی موفقیت های ورزشی خود دانست و عنوان کرد: پدرم خود پیشکسوت والیبال است و برای نخستین بار ایشان استعداد مرا در والیبال کشف کرد و تا این لحظه از هیچ تلاشی برایم دریغ نکرده است.

چهره آینده دار والیبال البرز در خصوص نحوه آشنایی اش با این رشته گفت: روزی با تعدادی از فامیل‌هایمان در یک پارک جمع شده بودیم و پدرم با اقوام طبق معمول مشغول والیبال بازی کردن بودند و من چون علاقه ای به این رشته نداشتم و وزنم سنگین بود روی توپ فوتبالم نشسته بودم و آن ها را تماشا می کردم.

همتی افزود: یکی از هم تیمی های پدرم مشکلی برایش پیش آمد و بعد از اینکه از زمین بازی بیرون رفت پدرم از روی ناچاری از من خواست تا نقش پاسور را ایفا کنم و ایشان تأکید داشتند که فقط توپ ها را خراب نکن. اما به محض ورودم به زمین انگار سال ها والیبال بازی کرده ام و با پاس های حرفه ای من در نهایت تیم ما پیروز شد و بعد از بازی از تشویق دیگران احساس خوشحالی کردم و به پیشنهاد پدرم تصمیم گرفتم تا این رشته را به صورت جدی تر دنبال کنم.

والیبالیست جوان البرزی گفت: مربیان بزرگی چون سیاوش کریمی و مرتضی درویشی برای من زحمات بسیاری کشیدند و همواره با تلاش هایم به دنبال جبران زحمات این عزیزان بوده ام.

 همتی ضمن رضایت از شرایط حرفه ای خود اظهار کرد: همیشه سعی کرده ام با داشتن زندگی منظم و حرفه ای درمسیر اهدافم حرکت کنم و روزی پیراهن تیم ملی را برتن کنم و خداروشکر تا این لحظه از این موضوع احساس خوبی دارم.

وی با اشاره به تجربه حرفه ای خود خاطرنشان کرد: بنده سابقه قهرمانی و انتخاب بعنوان بهترین پاسور مسابقات چهارجانبه شهرداری های کشور را با تیم شهرداری تهران و نیز کاپیتانی تیم ملوان را در کارنامه دارم اما این پایان راه من در والیبال نیست بلکه بدنبال اهداف بزرگ تر هستم و همواره برای رسیدن به پیراهن تیم ملی تلاش می کنم.

آدام2

چهره آینده دار والیبال ایران که گویا مورد توجه تیم مالاگا اسپانیا هم قرار گرفته است درباره پیشنهاد این تیم اروپایی گفت: بنده برای محک زدن خودم در والیبال در کشور ترکیه زیر نظر آقای اوزل سرمربی تیم ملی دانشجویان این کشور تست دادم که بعد از آن یکی از تیم های ترکیه ای به بنده پیشنهاد انعقاد قرارداد داد اما من قصد ماندن در این کشور را نداشتم و هدفم از رفتن به ترکیه کسب یک تجربه حرفه ای جدید و درنهایت انتقال به یک تیم اروپایی بود.

همتی تصریح کرد: مدیران باشگاه مالاگا با تماشای فیلم تمرین و بازی بنده مایل به جذب من شدند اما متأسفانه بحران کرونا در حال حاضر این انتقال را به تعویق انداخته است که تلاش می کنم تا از این فرصت استفاده کنم تا روز به روز آماده تر باشم و روی پیشنهادات دیگر نیز فکر کنم چراکه معتقدم انتخاب تیم خوب در این برهه از زمان می تواند روی سرنوشتم تأثیر زیادی داشته باشد.

وی عنوان کرد: باتوجه به شرایط بحرانی که با آن دست و پنجه نرم می کنیم ترجیح می دهم فعالیت حرفه ایم را در کشور خودم دنبال کنم و زیر نظر مربیان توانمند ایران که به حق در حد کلاس جهانی هستند کسب تجربه کنم و به تلاش خود ادامه دهم.

والیبالیست 18 ساله البرزی که همواره به اصالت و لُر بودن خود افتخار کرده است ضمن قدردانی از مسئولین ورزش استان البرز خاطرنشان کرد: از تمامی کسانی که حامی ورزشکاران هستند تشکر می کنم به خصوص مسئولین ورزش، هیئت والیبال و مربیان زحمتکش البرزی مرتضی درویشی و مرتضی سلطان محمدی که دلسوزانه برایم زحمت کشیده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز