ورود ۲۲ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل ونقل عمومی کرج

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۰۲۴۱۸۲
ورود ۲۲ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل ونقل عمومی کرج
در مراسمی با حضور مسئولان کشوری واستانی 22 دستگاه اتوبوس شهری به ناوگان حمل ونقل عمومی کلانشهر کرج اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، در این مراسم که صبح امروز شنبه برگزار شد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور اظهارکرد: پروژه های شهری و استانی خوبی در البرز در حال انجام است و شهردار جوان کرج و اعضای شورای پنجم تلاش زیادی برای ارتقای زیرساخت های این کلانشهر دارند و این موضوع به خوبی مشهود است

مهدی جمالی نژاد افزود:  کشور در سال های اخیر بحران های زیادی را پشت سر گذاشته که شهرداری ها همیشه محور اصلی خدمات رسانی بوده اند و با وجود بحران ها و تحریم ها تلاش برای آبادانی در بخش های مختلف ادامه دارد.

شهردار کرج نیز در این مراسم گفت: شهردار کرج نیز در مراسم رونمایی از ۲۲ دستگاه اتوبوس شهری عنوان کرد:  اولین دغدغه کلانشهرها توسعه حمل و نقل عمومی است وبا توجه به اینکه  کرج ستون فقرات حمل و نقل عمومی استان البرز است نیازمند توجه بیشتری است.

علی اصغر کمالی زاده با بیان اینکه امیدوارم در بحث اوراق مشارکت توجه بیشتری به کلانشهر کرج شود گفت: ارزشمندترین و اثربخش ترین کارِ ما نزد شهروندان افزایش ناوگان حمل و نقل بوده است که امیدوارم با حمایت هایی که انجام می شود این روند ادامه پیدا کند .

وی تصریح کرد: با خرید اتوبوس های جدید در طی یک سال اخیر سن ناوگان حمل و نقل عمومی کرج در شورای پنجم پایین آمده است .

رییس سازمان حمل نقل بار و  مسافر شهرداری کرج دیگر سخنران این مراسم بود وگفت: توجه به موضوع حمل و نقل باعث افزایش کیفیت زندگی شهرنشینی می شود .

مجید استاد کاظمی افزود: به ازای هر ۲ هزار نفر باید یک اتوبوس داشته باشیم  که در شرایط فعلی با استانداردها فاصله داریم اما با تلاش شهردار و حمایت اعضای شورا این مسیر در حال کم شدن است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز