شهردار گرگان عنوان کرد:

اجرای طرح اولویت بندی خدمات در محلات ۹۴ گانه شهر گرگان/ مالیات بر ارزش افزوده پایین شهر گرگان نسبت به شهر های همتراز

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۲۲:۳۵
کد خبر: ۱۰۲۴۲۰۷
اجرای طرح اولویت بندی خدمات در محلات ۹۴ گانه شهر گرگان/ مالیات بر ارزش افزوده پایین شهر گرگان نسبت به شهر های همتراز
شهردار گرگان گفت: شهرداری گرگان نسبت به شهرداری های همتراز دارای تفاوت است و یکی از دلایل آن دریافت پایین تر مالیات برارزش افزوده شهرداری گرگان نسبت به سایر مراکز استان ها می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: عبدالرضا دادبود در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت روز شورا ها و شهرداری ها اظهار کرد: از بین موضوعاتی که در دستور کار شهرداری گرگان قرار دارد، کنترل بیماری کرونا دارای بیشترین اولویت است که با توجه به اینکه اتمام این بحران مشخص نیست به طور جدی ساز و کارهایی را برای انجام خدمات شهرداری به صورت غیر حضوری آغاز کرده ایم و در حال انجام است و بخش های بیشتری نیز تا عید غدیر رونمایی میشود که مهمترین آن شهروند سپاری می باشد.

وی افزود: در طرح شهروند سپاری شهروندان می توانند فعالیت های حوزه شهری حتی دریافت پروانه را از طریق کانال ها و سایت هایی که راه اندازی میشود، انجام دهند که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی به جهش صد درصدی بودجه سال 99 شهرداری اشاره کرد و افزود: امیدواریم امسال بتوانیم این بودجه را محقق و پایه بودجه شهرداری گرگان را نیز افزایش دهیم.

وی افزود: شهرداری گرگان  نسبت به شهرداری های همتراز دارای تفاوت است و یکی از دلایل آن دریافت پایین تر مالیات برارزش افزوده شهرداری گرگان نسبت به سایر مراکز استان ها می باشد.

دادبود با اشاره به اینکه شهرداری گرگان سال گذشته 26 میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده دریافت کرده است تصریح کرد: صنعتی نبودن گلستان عامل مالیات بر ارزش افزوده پایین این شهراست از این رو کار سخت تری پیش روی شهرداری گرگان قرار دارد.

شهردار گرگان در ادامه به کار در محلات به طور ویژه در سال 99 اشاره کرد و گفت: مطالعات سال گذشته مبنی بر طرح اولویت بندی خدمات در محلات 94 گانه شهر گرگان با استفاده از نظرات مردم با ارائه پرسشنامه به آنها و الویت بندی مشکلات موجود در محلات به پایان رسیده است و امسال اجرایی خواهد شد.

دادبود در ادامه به پروژه شهر بازی اشاره کرد و افزود: با توجه به فعالیت های مثبت رخ داده امیدواریم در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد با توجه به زمان بندی انجام شده پروژه پیش خواهد رفت و امیدواریم حداقل تا سه هفته دیگر خرید تجهیزات توسط سرمایه گذاران را به نتیجه برسانیم.

وی بیان داشت: 300 میلیارد اعتبار عمرانی و 200 میلیارد تومان اعتبار سرمایه گذاری برای این پروژه در نظر گرفته شده است که با توجه به تورم ممکن است اعتبار سرمایه گذاری افزایش پیدا کند.

وی به اجرای پروژه پیاده راه خیابان امام خمینی (ره) با اعتبار 10 میلیارد تومان، ساماندهی ورودی شرقی گرگان با اعتبار 80 میلیارد تومان که برای سال 99 مبلغ 15 میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است نیز اشاره کرد.

دادبود افزود: جداسازی کند راه  از تند راه، احداث تقاطع در بخش های مختلف و باز گشایی چند مسیر از فعالیت هایی است در پروژه ورودی شرق گرگان انجام خواهد شد.

شهردار گرگان همچنین در خصوص پروژه فوق گفت: برای ساماندهی تقاطع های مسیر، طرح های پیش بینی شده به شورای ترافیک ارسال شده است که پس از تایید وارد انجام مراحل بعدی خواهیم شد.

وی در پایان گفت: پایه های روشنایی دکوراتیو، پارک شطرنج، پارک اوزینه، اجرای مرکز سی ان جی در بلوار خلیج گرگان، اجرای پارکینگ جدید اتوبوسرانی پروژه بلوار خلیج گرگان ، پروژه گردشگری و تفریحی میدان بسیج و اصلاح زیر گذر عابر پیاده، نصب تصاویر سرداران شهید استان گلستان در ورودی  و خروجی شهر گرگان و بلوار های اصلی، ادامه بازار موزه 7 شهر، احداث دو سالن ورزشی در محلات اوزینه و انجیراب با مشارکت سپاه  و تعریض پل زنگیان در بلوار خلیج گرگان، تکمیل فرهنگ سرا سرویس های بهداشتی در سطح شهر و پارک های جیبی از دیگر پروژه های در حال اجرای شهرداری می باشد.

وی همچنین از برگزاری جشنواره بالکن های سبز در سال جاری نیز خبر داد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز