استاندار لرستان :

استفاده از ماسک در اماکن عمومی اجباری است / تأکید بر عدم برگزاری مراسم ترحیم و عروسی / برخورد قانونی با افرادی که بانی برگزاری اجتماعات هستند

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۵۳:۳۹
کد خبر: ۱۰۲۴۲۶۵
استفاده از ماسک در اماکن عمومی اجباری است  /       
تأکید بر عدم برگزاری مراسم ترحیم و عروسی  / برخورد قانونی با افرادی که بانی برگزاری اجتماعات هستند
سید موسی خادمی گفت : در تمامی ادارات، ارگانها و مجموعه های عمومی استفاده از ماسک برای کارکنان و ارباب رجوع اجباری است .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ خادمی روز شنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کروناکه به ریاست دکتر روحانی برگزار شده بود اظهار کرد: موضوع رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و عدم حضور در اجتماعات از مهم‌ترین نکاتی بود که در جلسه امروز ستاد ملی بر آن تاکید شد .

او افزود: یکی از تصمیمات اتخاذ شده در جلسه امروز اجباری شدن استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی در دستگاه های اجرایی، مراکز عمومی و ناوگان حمل و نقل بود که مطرح گردید .

 خادمی  تصریح کرد: به تبعیت از تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، ادارات و مراکز عمومی مانند شهرداری ها، دانشگاه ها و نهادهای نظامی و انتظامی استان از امروز موظف خواهند بود که کارکنان خود و ارباب رجوع را مکلف به استفاده از ماسک کنند و خدمات دهی به مراجعه کنندگان منوط به استفاده از ماسک خواهد بود .

استاندار لرستان  بیان کرد: به منظور عملیاتی شدن این تصمیم، اقداماتی از چند هفته قبل در استان برای تهیه و توزیع ماسک ارزان قیمت انجام شد که با تمهیدات اندیشیده شده شاهد کاهش قیمت ماسک و توزیع آن در داروخانه ها برای استفاده عموم بودیم . 

او  با تأکید بر عدم برگزاری مراسم ترحیم و عروسی که موجب ازدحام جمعیت و تشدید شیوع بیماری می شود،  خاطر نشان کرد: موضوعاتی از این قبیل در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا که فردا برگزار خواهد شد، مطرح و تصمیمات در خصوص اعمال محدودیت های جدید به مردم اطلاع رسانی می گردد .

خادمی در پایان با اشاره به لزوم حفظ سلامت مردم، خاطرنشان کرد: پس از اعمال محدودیت های جدید با افرادی که بانی برگزاری اجتماعات هستند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت .

 

نظر شما