شهردار گرگان خبر داد:

تصویب ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه فرهنگسرا/ خروج کاربری های اداری از هسته مرکزی شهر

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۳۹:۱۹
کد خبر: ۱۰۲۴۴۲۶
تصویب ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه فرهنگسرا/ خروج کاربری های اداری از هسته مرکزی شهر
شهردار گرگان گفت: پروژه فرهنگسرا به دلیل ورود سازمان بازرسی کشور متوقف شد و در حال حاضر با لایحه داده شده بیش از 10 میلیارد تومان برای این پروژه مصوب شده است و پیمانکار قول اتمام این پروژه را تا شهریور داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: عبدالرضا دادبود در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان به مناسبت روز دهیاری ها و شهرداری ها در خصوص پروژه فرهنگسرا اظهار کرد: این پروژه به دلیل ورود سازمان بازرسی کشور متوقف شد  و در حال حاضر با لایحه داده شده بیش از 10 میلیارد تومان برای این پروژه مصوب شده است و پیمانکار قول اتمام این پروژه را تا شهریور 99 داده است.

وی افزود: ایجاد پار کهای ویژه معلولین در سطح شهر در دستور کار شهرداری می باشد و به همکاران ابلاغ شده است که حوزه معلولین در مرمت و ساماندهی فضای شهری در اولویت باشد.

وی به انتخاب گرگان به عنوان یکی از شهر های دوستار کودک نیز گریزی زد و افزود: اقداماتی در این خصوص انجام شده است و در نظر داریم یک مشاور ذیصلاح مورد تایید وزارت کشور برای انجام اقدامات بعدی و طراحی ادامه مسیر انتخاب  شود که مذاکرات آن آغاز شده است.

دادبود در ادامه به حوزه ترافیک نیز اشاره کرد و افزود: خرید اتوبوس های شهری و اجرای پروژه شهر بی ار تی که مطالعات بخش اول

آن تمام شده است در دستور کار قرار دارد و لازم است برای مدیریت هسته مرکزی شهر بایستی اجرا شود.

دادبود ادامه داد: مسیر شرقی-غربی از بلوار هیرکان تا انتهای جرجان و مسیر شمالی-جنوبی از میدان ناهار خوران تا میدان ترمینال در نظر گرفته شده که در حال حاضر طراحی مسیر شرقی-غربی در حال انجام است.

وی همچنین تاکید کرد: خروج کاربری های اداری از هسته مرکزی شهر نیز پیش بینی شده است.

وی به اجرای پروژه پیاده راه خیابان امام خمینی (ره) با اعتبار 10 میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: در فاز اول این پروژه پیاده راه از نظر فضایی و کاربری اجرا میشود و روزهای جمعه و تعطیلات به طور کامل پیاده راه خواهد بود و بعد ها به تدریج دوروز در هفته به این روزها اضافه خواهد شد.

 

نظر شما