مدیرکل ورزش وجوانان البرز:

موفقیت های تنیس روی میز البرز ثمره تلاشی بی وقفه است

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۳۶:۲۵
کد خبر: ۱۰۲۴۴۳۶
موفقیت های تنیس روی میز البرز ثمره تلاشی بی وقفه است
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: موفقیت های تنیس روی میز البرز ثمره تلاش بی وقفه همه اعضای هیئت، مربیان و ورزشکاران است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، در مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز که عصر امروز شنبه برگزار شد ، اظهار کرد: برگزاری مسابقات متعدد و میزبانی ها باعث ارتقاء و پیشرفت چشمگیر تنیس روی میز استان البرز شده است.

وی با بیان این که  موفقیت های تنیس روی میز البرز ثمره ی تلاش بی وقفه است  افزود: دستاوردهای این رشته در استان البرز به خاطر زحمات و تلاش شبانه روزی تمام جامعه تنیس روی میز استان اعم از اعضای هیئت، اعضای مجمع، مربیان، داوران، ورزشکاران و ... بدست آمده است.

غفرانی با اشاره به افتخار آفرینی ورزشکاران این رشته بویژه نوید شمس در سطح جهان، گفت: گرفتن مدال، افتخار آفرینی و قهرمانی برای یک ورزشکار در دوران حرفه ای باید تمام نشدنی باشد و ورزشکاران هر روز با هدف و انگیزه جدید در جهت فتح قله های قهرمانی تلاش کنند.

وی ادامه داد: حقیقتا تنیس روی میز استان البرز چه در بخش دختران و چه در بخش پسران افتخارات ارزشمند و بزرگی را کسب کرده است.

مدیرکل ورزش و و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: این که امروز تنیس روی میز استان البرز در جایگاه دوم کشور در بین تمام هیئت های استانی قرار گرفته، اتفاقی مهم و دستاوردی با ارزش و قابل تقدیر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز