دستگیری سارقان خودرو با اعتراف به ۱۵۰ فقره سرقت در کرج

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۸:۱۵
کد خبر: ۱۰۲۴۶۶۸
دستگیری سارقان خودرو با اعتراف به ۱۵۰ فقره سرقت در کرج
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری سارقان خودرو و لوازم داخل خودرو با اعتراف به 150 فقره سرقت، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: ماموران گشت کلانتری 43 کیانمهر در حین گشت زنی، به یکدستگاه خودرو پراید با یک نفر سرنشین مشکوک شده و در استعلام از پلاک خودرو مشخص شد که وی دارای سوابق متعدد سرقت در مناطق مختلف استان است.

وی افزود: راننده به محض مشاهده خودرو پلیس از محل متواری شد که در این لحظه ماموران دستور توقف خودرو را صادر کردند اما راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس به مسیر خود ادامه داد که پس از مدتی تعقیب و گریز با هوشیاری و سرعت عمل ماموران متوقف و سرنشین خودرو نیز دستگیر شد.

سرهنگ نادربیگی افزود: متهم در بازجویی اولیه منکر هرگونه بزه ارتکابی شده اما در مواجهه با شواهد پلیسی به تعداد 150 فقره سرقت داخل خودروهای پراید اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان اظهار داشت: متهم ، خودرو های فاقد تجهیزات ایمنی که اغلب در مناطق خلوت و کم تردد پارک شده بودند را شناسایی و پس از سرقت و انتقال خودروها، به حاشیه شهر، قطعات خودرو ها را جدا کرده و آن ها را رها می کرد.

وی ادامه داد: متهم به همدستی دو نفر دیگر در سرقت های ارتکابی اعتراف که طبق هماهنگی های صورت گرفته با مقام قضایی ، اقدام جهت دستگیری 2 متهم دیگر پرونده ادامه دارد.

این مقام انتظامی افزود: ارزش تقریبی اموال مسروقه از متهمان حدود 3 میلیارد ریال می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز