استاندار فارس:

عادی پنداشتن کرونا، خطر شیوع آن را بسیار بیشتر می‌کند

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۳:۳۵
کد خبر: ۱۰۲۴۷۷۱
عادی پنداشتن کرونا، خطر شیوع آن را بسیار بیشتر می‌کند
استاندار فارس، با اشاره به تشدید روند شیوع کرونا در این استان گفت: اینگونه نیست که تصور کنیم این بیماری تمام شده است، همچنین عادی پنداشتن کرونا خطر شیوع آن را در جامعه بیشتر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عنایت‌الله رحیمی، یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش فارس در شیراز افزود: دستگاه‌هایی که دارای سامانه اختصاصی ارسال پیامک هستند باید فعال شوند و پیام‎های حاوی مطالب هشدار دهنده و آموزشی در زمینه بیماری کرونا برای شهروندان ارسال کنند.

وی ادامه داد: با توجه به نقش و جایگاهی که آموزش و پرورش در زمینه آموزش و همکاری با سایر دستگاه‌ها برای پیشگیری از تشدید این بحران دارد، می‌تواند کمک موثری به جامعه کند  و مطالب آموزشی را به اولیا، دانش‌آموزان و فرهنگیان منتقل کند.

استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم دور نگاه داشتن آموزش و پرورش از حاشیه‌ها گفت: نباید به گونه‌ای رفتار کرد که با چالش‌های تصنعی این نهاد از وظیفه اصلی خود فاصله بگیرد.

رحیمی اضافه کرد: بر همین اساس ضرورت دارد که از تمام ظرفیت‌های قانونی، انسانی و مردمی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های آموزش و پرورش استفاده اساسی شود.

وی بر لزوم توجه به مسکن و معیشت فرهنگیان تاکید کرد و ادامه داد: مسکن یکی از هزینه‌های اصلی در سبد خانوارها محسوب می‌شود و انتظار است که آموزش و پرورش از فرصت پیش آمده در قانون و سیاست‌گذاری‌هایی که دولت در زمینه ساخت مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن در دستور کار قرار داده، استفاده لازم را ببرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز