ستاد مدیریت بیماری کرونا لرستان اعلام کرد:

برگزاری هرگونه تجمع رسمی و غیر رسمی در لرستان ممنوع می باشد / برخورد قضایی با برگزار کنندگان

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۸:۰۶
کد خبر: ۱۰۲۴۷۹۶
برگزاری هرگونه تجمع رسمی و غیر رسمی در لرستان ممنوع می باشد  /  برخورد قضایی با برگزار کنندگان
ستاد مدیریت بیماری کرونا استان لرستان برگزاری هرگونه تجمع رسمی و غیر رسمی شامل مراسمات ترحیم، ختم, عروسی و ... در سطح استان را به مدت ۱۰ روز ممنوع اعلام کرد.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا امروز یکشنبه ۱۵ تیر ماه به ریاست سید موسی خادمی، استاندار لرستان برگزار و مهمترین مصوبات آن به شرح زیر اعلام شد:

۱- برگزاری هرگونه تجمع رسمی و غیر رسمی شامل مراسمات ترحیم، ختم, عروسی و ... از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵به مدت ۱۰ روز در سطح استان ممنوع بوده و با برگزار کنندگان برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

۲- کارکنان و مراجعه کنندگان به دستگاه های اجرایی استان ملزم به استفاده از ماسک هستند و از ورود ارباب رجوع و کارمند بدون استفاده از ماسک به دستگاه های اجرایی جلوگیری گردد.

۳- مدیران کل دستگاه های اجرایی زمینه بهره مندی کارکنان دارای بیماری زمینه ای، بانوان باردار و دارای کودک شیرخوار از مرخصی استحقاقی را فراهم آورند.

۴- فعالیت کلیه رستورانها، تالارهای پذیرایی و عروسی، کافی شاپ ها، قهوه خانه ها و ... در سطح استان به مدت ده روز ممنوع بوده و نیروی انتظامی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اصناف نظارت لازم را در این خصوص به عمل آورند.

 

۵-  استفاده از ماسک در کلیه اماکن سرپوشیده از جمله پاساژها، مجتمع تجاری و ... الزامی بوده و صاحبان این اماکن ملزوم به اجرای این بند می باشند. ضمناً سازمان صمت و اصناف استان نظارت لازم را در این خصوص بعمل آورند.

۶- ملاقات های عمومی مدیران دستگاه های اجرایی از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵به مدت ده روز لغو و از روش های جایگزین غیر حضوری برای انجام این امور استفاده شود.

۷-  شهرداریهای سطح استان نسبت به ضد عفونی کردن روزانه سرویس ناوگان شهری ( اتوبوس و تاکسی ) اقدام نموده و رانندگان این وسایط نقلیه را به استفاده از ماسک الزام نمایند.

۸-  کتابخانه های عمومی استان از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ به مدت ده روز تعطیل شود.

۹- مدیران کل دستگاه های اجرایی از برگزاری مراسمات مشمول تجمع در ادارات و نهادها جلوگیری نمایند.

 

نظر شما