رشد ۳۰ درصدی سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۰۲۵۲۴۱
رشد ۳۰ درصدی سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز گفت:میزان درخواست سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی در خرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشدی 30 درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، نادرثناگو مطلق اظهار کرد: در خرداد ماه امسال 21 مورد درخواست سرمایه گذاری در منطقه صورت گرفته که درصد تحقق عملکرد این ماه نسبت به برنامه امسال 86 درصد است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرزگفت: زیر ساخت ها با هدف گسترش سرمایه گذاری داخلی و خارجی در این منطقه توسعه می یابد.

نادر ثناگو مطلق افزود: به منظور حضور هر چه بیشتر سرمایه گذاران خارجی و داخلی، تسهیلاتی در منطقه فراهم و با هدف امنیت سرمایه گذاری زیر ساخت ها را مهیا می کنیم.

وی اضافه کرد:  اکنون شرکت های مختلف بین المللی در منطقه در حال سرمایه گذاری هستند و یکی از اولویت ها منطقه  ویژه اقتصادی پیام این است که زمینه حضور این شرکت ها هر چه بیشتر فراهم شود.

ثناگو مطلق گفت: در سال جهش تولید، مجموعه پیام با هدف تحقق هر چه بیشتر این شعار و حمایت از سرمایه گذاری داخلی، اقدام به بستر سازی و ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز کرده که از این رو شاهد حضور و سرمایه گذاری قابل توجه ای از شرکت ها به خصوص در بخش آی.سی. تی و دانش بنیان در منطقه وِیژه اقتصادی پیام هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز