معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان:

کشف تخلف ۶۰۰ میلیون ریالی در یک واحد علوفه فروشی در شهرستان گرگان

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۲۶:۲۷
کد خبر: ۱۰۲۵۲۷۳
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان ، ازکشف تخلف 600 میلیون ریالی در یک واحد علوفه فروشی در شهرستان گرگان توسط بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری از گرگان: علی اصغر اصغری اظهار کرد: در پی دریافت گزارش مردمی در خصوص احتمال بروز تخلف در حمل و نگهداری ذرت دامی در یکی از مراکز عرضه و فروش نهاده های دامی در شهرستان گرگان تیمی از بازرسین بمنظور بررسی  و رسیدگی موضوع اعزام شدند.

 وی افزود: پس از بازرسیهای قانونی و بررسی مدارک و مستندات موجود توسط بازرسان این سازمان تخلف حمل و نقل ،نگهداری، عرضه و فروش کالای قاچاق (بند 6)برای واحد مورد نظر محرز و پرونده تخلف این مرکز به مبلغ 600 میلیون ریال تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

معاون بازرسی سازمان همچنان با تاًکید بر شرایط حاکم بر بازار و حضور برخی دلالان و سودجویان احتمالی از تمام واحدهای عرضه کننده نهاده های دامی خواست تا با رعایت قوانین و مقررات مصوب، دستورالعملهای مربوط به فروش و عرضه محصولات را رعایت نموده و در ارائه خدمات مفید و به موقع به مشتریان کوشا باشند.

این مقام مسئول همچنین سامانه تلفنی 124 را پل ارتباطی بین شهروندان و بازرسان این سازمان دانست و از تمامی شهروندان محترم در سراسر شهرهای استان خواست تا با مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مورد راسریعاً به بازرسان این سازمان گزارش نموده تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز