مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل خبر داد:

خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان اردبیل

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۰۲۵۲۹۰
خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان اردبیل
مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل اعلام کرد: تاکنون بیش از ۷۳ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این استان از زارعان شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار، گرمی و مشگین‌شهر خریداری شده است.

به گزارش برنا،حمید صولت ، با بیان این که خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی و نیز اداره کل تعاون روستایی استان اردبیل انجام می‌شود، گفت: هم‌اکنون هر کیلوگرم گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به نرخ تضمینی ۲۵ هزار ریال خریداری می‌شود.

وی با اشاره به پیش‌بینی ۳۰ مرکز خرید گندم توسط اداره کل تعاون روستایی استان برای عملیات خرید و انبار گندم مازاد بر نیاز کشاورزان بیان کرد: محصول گندم هنگام خرید در سامانه مربوطه ثبت شده و مبلغ محصول خریداری شده نیز از طریق بانک کشاورزی به حساب زارعان گندمکار واریز می‌شود.

او با اعلام این که مبلغ محصول گندم خریداری شده تا آخر ۹ تیرماه تسویه و پرداخت شده است، اظهارداشت: خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان مناطق سردسیری استان در شهرستان‌های اردبیل، کوثر، سرعین، نیر، نمین، کوثر و خلخال نیز طی چند روز آینده آغاز می‌شود.

وی با اشاره به ادامه روند خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان تا اواخر مردادماه ادامه داد: محصول تولیدی کشاورزان به صورت مستمر و بدون تعطیلی خریداری و در سیلوهای تعیین شده ذخیره می‌شود.

صولت تاکید کرد: کشاورزان برای فروش گندم مازاد بر نیاز خود به مراکز خرید عجله نکنند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شرایط رطوبت تعیین شده برای محصول، نسبت به تحویل محصول مازاد خود اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز