سرهنگ فتاحی رئیس پلیس راهور استان اردبیل:

اردبیل به پیست اتومبیلرانی و موتور سواری نیاز دارد

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۰۲۵۲۹۱
اردبیل به پیست اتومبیلرانی و موتور سواری نیاز دارد
سرهنگ فتاحی رئیس پلیس راهور استان اردبیل در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان گفت:اردبیل نیاز به پیست اتومبیلرانی و موتور سواری دارد.

به گزارش برنا، سرهنگ فتاحی رئیس پلیس راهور استان اردبیل به همراه سرهنگ علیپور با سجادانوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ فتاحی در این دیدار، یکی از ضروری ترین مباحث در جهت ورزش های هیجانی برای جوانان را ایجاد پیست موتور سورای و اتومبیلرانی عنوان کرد و گفت: استان اردبیل به خصوص شهرستان اردبیل نیازمند یک پیست می باشد تا جوانان بتوانند هیجانات خود را در این پیست بصورت اصولی و ایمن تخلیه کنند.
علیپور اضافه کرد : جوانان برای حرکات نمایشی با ماشین و موتور و تخلیه هیجانات جوانی نیازمند این پیست هستند و پلیس راهور استان اردبیل در این راستا از اداره کل ورزش و جوانان حمایت خواهد کرد و در جهت خدمت به جوانان در این حوزه باید اقدام اساسی را انجام دهیم تا شاهد سوانح دلخراش در خیابانها و جاده ها نباشیم.
در ادامه انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید بر اینکه شغل پلیس یک شغل مقدس می باشد گفت: حضور شبانه روز پلیس راهور در جاده ها، باعث حفظ جان مردم و نظم ترافیکی در جاده ها است و از این رو این شغل از شغلهای مقدس به شمار می آید.
انوشیروانی ضمن قدردانی از برقراری نظم و نظام ترافیکی در برگزاری مسابقات ورزشی به خصوص مسابقات والیبال بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل هم به دنبال ایجاد یک پیست استاندارد می باشد که در حال حاضر تنها یک پیست بلا استفاده در شهرک صنعتی وجود دارد که امیدواریم با هماهنگی جهاد کشاورزی و دستگاه های مربوطه در کمترین زمان این پیست را در اختیار سرمایه گذار قراردهیم و شاهد یک پیست استاندارد در استان اردبیل باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز