دستگیری عاملان تهدید سلامت جامعه

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۲۳:۴۹
کد خبر: ۱۰۲۵۲۹۸
دستگیری عاملان تهدید سلامت جامعه
از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۵ نفر از عاملان تهدید سلامت جامعه در کردستان دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان گفت: این عاملان در عرصه قاچاق و احتکار انواع کالا‌های بهداشتی و پزشکی به عنوان متخلف شناسایی و دستگیر شدند که قاچاق ماسک با ۲۰ متهم بیشترین افراد دستگیری را به خود اختصاص داده است.

حیدریان افزود: مأموران این فرماندهی از هفت اسفند تا ۱۳ تیر امسال همزمان با شناسایی نخستین مورد از ابتلای ویروس کرونا در استان فعالیت‌های خود را برای ایجاد امنیت روانی جامعه و ارتقای سطح دسترسی مردم به کالا‌های بهداشتی را تشدید کرده و تا کنون ۳۳ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال انواع کالای بهداشتی و پزشکی قاچاق را کشف کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: این کالا‌ها شامل ۴۰۹ هزار و ۲۹۴ عدد ماسک، ۱۹۳ هزار و ۵۰۰ عدد دستکش یکبار مصرف، ۱۲ هزار و ۶۵۰ عدد انواع بطری‌های حاوی ضد عفونی کننده با گنجایش مختلف و ۱۳۷ هزار عدد انواع لوازم پزشکی است.

حیدریان افزود: این فرماندهی همزمان با گسترش و پررنگ شدن تهدید ویروس کرونا، در کنار وظایف محوله و تخصصی با تمام امکانات و تجهیزات تلاش کرده همراه با جامعه پزشکی و پرستاری باشد و در این راستان وظایف جدیدی، متناسب با شرایط در دستور کار این نهاد تعریف شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز