دیدار نمایندگان استان کردستان با وزیر ورزش و جوانان

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۲:۴۴:۲۰
کد خبر: ۱۰۲۵۹۰۲
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به افتتاح ورزشگاه ۶ هزار نفری سنندج گفت: این فضای ورزشی زیبا در راستای نگاه ویژه به کردستان و مردم ورزش دوست استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا، وزیر ورزش و جوانان در دیدار مجمع نمایندگان کردستان اظهار داشت: اتمام  پروژه های نیمه تمام به ویژه اماکن ورزشی  بالای ۷۰ درصد این استان در راستای گسترش زیر ساخت ها و توسعه همگانی ورزش را  از اهم اقدامات این وزارتخانه تا پایان سال اعلام کرد.

وی با اشاره به رویکرد این وزارتخانه برای اتمام طرح‌های نیمه تمام به ویژه اماکن ورزشی بالای ۷۰ درصد بیان کرد: اتمام این طرح‌ها تا پایان سال ۹۹ را در دستور کار  داریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به افتتاح ورزشگاه ۶ هزار نفری سنندج، تصریح کرد که این فضای ورزشی زیبا در راستای نگاه ویژه به کردستان و مردم ورزش دوست استان است.

وزیر ورزش و جوانان از کردستان به عنوان استانی، مستعد در حوزه ورزش نام برد و اظهار داشت: با توسعه زیر ساخت‌های ورزشی و تمرکز بر روی جوانان استان، به طور قطع در مسیر قهرمانی می‌توانیم به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کنیم.

سلطانی‌فر یادآور شد: بخش مهمی از اثر بخشی احداث اماکن ورزشی در اقصی نقاط کشور، فرصت‌سازی برای بهره‌مندی همه مردم از امکانات ورزشی یا همان توسعه ورزش همگانی است که به طور جدی آن را به عنوان یک هدف مهم  دنبال  می‌کنیم.

وی میزبانی رویدادهای بین‌المللی در سراسر کشور را یکی دیگر از برنامه‌های این وزارتخانه در احداث اماکن ورزشی همچون ورزشگاه ۶ هزار نفری سنندج عنوان کرد که می‌تواند نشاط و شادی را در بین مردم به ویژه جوانان تسری بخشد.

وزیر ورزش با تاکید بر اینکه ارتقا سطح سلامتی، احیا غرور ملی و نشاط اجتماعی از اولویت‌های وزارت ورزش وجوانان است گفت: توجه به این موارد در دولت تدبیر و امید نشان از پیشرفت ورزش در بخش‌های مختلف از جمله توسعه اماکن ورزشی و ورزش قهرمانی است.

در ادامه این نشست هریک از حاضران به صورت اختصاصی به بیان مشکلات استان و حوزه‌های انتخابیه خود پرداختند که موارد یک به یک مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه «حامد جولایی» مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان اقدامات صورت گرفته در ۲ حوزه ورزش و جوانان در این استان را مثمرثمر و مطلوب توصیف کرد و در این ارتباط  ارتقا ۱۶ رتبه‌ای ورزش و جوانان این استان را حاصل  این تلاش‌ها در دولت تدبیر و امید دانست.

وی همچنین به طرح‌های نیمه تمام این استان  اشاره کرد و در ادامه حمایت وزارت ورزش و جوانان برای به پایان رساندن آنها را خواستار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز