امروز انجام شد:

نشست صمیمی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان با جوانان

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۳:۱۲
کد خبر: ۱۰۲۶۰۱۷
نشست صمیمی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان با جوانان
نشست صمیمی قاسمعلی برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان با جوانان و برخی دبیران سمن های مردم نهاد در محل خانه جوانان استان گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: نشست صمیمی قاسمعلی برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان با جوانان و برخی دبیران سمن های مردم نهاد در محل خانه جوانان استان گلستان با حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این نشست افراد حاضر خواستار ارائه گزارش عملکرد توسط مجمع جوانان استان به سمن ها شدند و همچنین از عدم تاخیر در تشکیل کمیسیون های سمن های مردم نهاد انتقاد کردند.

در این جلسه دبیران سمن ها به کاهش بودجه در نظر گرفته شده برای طرح ها و در پی آن کاهش کیفیت اجرای طرح، استفاده از سمن های توانمند برای توانمند سازی سمن ها، تعامل بیشتر با نمایندگان سمن های حوزه سلامت با دانشگاه علوم پزشکی نیز اشاره کردند.

در ادامه قاسمعلی برزمینی در رابطه با انتقاد جوانان از ترکیب حوزه ورزش و جوانان اظهار کرد: در صورتی که سازمان جوانان مستقل باشد و اعتبارات مجزا داشته باشد عملکرد بهتری خواهد داشت اما با این حال در اداره کل ورزش و جوانان طی این چند سال اعتبارات خوبی به حوزه جوانان تعلق گرفته است.

وی همچنین افزود: در ماه مبارک رمضان بالغ بر 11 هزار بسته معیشتی با همکاری تشکل های مردم نهاد بدون اینکه ریالی از اعتبارات دولتی هزینه شود تهیه و بین خانواده های کم برخوردار استان توزیع شد که این موضوع قابل ستایش است.

در این جلسه مقرر شد تجلیل از کمیته پیشگیری از کرونا ، برگزاری جلسه ای برای ارائه گزارش عملکرد مجمع جوانان استان به سمن ها به زودی برگزار و همچنین جلسه دبیران سمن ها با مدیر کل به صورت فصلی برگزار شود.

 

نظر شما