نقدی بر تصمیمات مدیریتی در باشگاه گل ریحان:

نصرتی با "هیچ" همه را آفرید!

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۳:۱۷
کد خبر: ۱۰۲۶۳۰۰
نصرتی با هیچ همه را آفرید!
مدیران جدیدالورود به باشگاه گل ریحان کاش دلیل برکناری نصرتی را به مردم و رسانه ها توضیح دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، بار فنی نصرتی پایین بود یا این تیم برای‌ سقوط نکردن به لیگ دسته دوم تلاش می کرد که مدیران باشگاه بعد از باخت خارج از خانه مقابل نود ارومیه تصمیم به برکناری این مربی البرزی گرفتند.

نصرتی همان روز نخست که سکان هدایت گل ریحان را بر عهده گرفت بعنوان فرزند همین استان مورد اقبال فوتبال دوستان و کارشناسان واقع شد چراکه حتی بدبین ترین افراد هم می دانستند که او با کوله باری از تجربه شاگردی مربیانی بزرگ چون دنیزلی و برانکو و البته تعصبی که به زادگاه خود دارد بخوبی می تواند با گل ریحان از پس مسابقات لیگ یک بر بیاید.

معمولا مدیران فوتبالی همواره بعد از برکناری سرمربی تیم خود از مربی ای استفاده می کنند که از نفر قبلی توانمندتر باشد اما این بحث ظاهرا مورد توجه مدیران گل ریحان واقع نشده یا مشاوره های خوبی دریافت نمی کنند!

مدیرعامل تیم‌ گل ریحان که دقایقی قبل میثم منیعی بازیکن سابق پاس و استقلال را بعنوان جانشین نصرتی معرفی کرد جهت روشن ساختن اذهان عمومی باید دلیل انتخاب خود را توضیح دهد چرا که البرزی هایی که پشت تیم شهر خود ایستاده بودند از فرزند شهرشان نیز حمایت می کنند چرا که اگر تلاش های کادر محمد نصرتی نبود امروز این تیم حتی روی کاغذ هم هیچ شانسی برای صعود نداشت.

جالب است بدانید که تیم گل ریحان امسال با یک سوم هزینه به نسبت سال گذشته شکل گرفت و بازیکنان اغلب بخاطر شخص نصرتی حاضر به انعقاد قرارداد و تمرین در شرایط دشوار شدند.

هدف حمایت مطلق از نصرتی نیست و اگر مربی دیگری چون محمود فکری و عبدالله ویسی جانشین او می شدند قابل قبول بود چرا که آن ها سابقه صعود به لیگ برتر را در کارنامه خود داشته اند اما اکنون که این انتخاب باعث تعجب همگان شده رسانه ها و هواداران فوتبال البرز مسرانه منتظر دریافت پاسخ  از سوی مدیران گل ریحان در خصوص دلیل انتخاب منیعی هستند.

 البرز مردم فوتبال دوست و مدیران ورزشی با درایتی دارد که هیچ گاه حاضر به پذیرفتن افراد نابلد در فوتبال این استان نخواهند شد.

سعید فغانی

 

 

 

نظر شما