حمایت وزارت کشور از شهرداری های مریوان و سروآباد

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۷:۱۴
کد خبر: ۱۰۲۶۴۱۳
حمایت وزارت کشور از شهرداری های مریوان و سروآباد
نماینده مردم مریوان وسروآباد در مجلس شورای اسلامی با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری ها دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، نماینده مردم مریوان و سروآباد با اشاره به مشکلات، وضعیت و پتانسیل های شهرداری‌ مریوان و سروآباد، تاکید کرد: به صورت کامل از وضعیت شهرداری سروآباد آگاهی لازم را دارم و امیدوارم هرچه سریع تر این مشکلات با برنامه‌ریزی مدون و صحیح اعضای شورای شهر و شهردار جدید و پر انرژی این شهر به دست فراموشی سپرده شود.

 قاسمی پور در خصوص شهرداری مریوان تصریح کرد: طی چند سال اخیر متاسفانه شاهد انباشته شدن مشکلاتی چند بوده‌ایم که نیاز است با نگاهی بلند مدت در صدد مرتفع ساختن آن‌ها باشیم تا از وضعیت فعلی خارج و راه پیشرفت و توسعه برای شهر را در پیش گیرد.

 پس از سخنان نماینده مریوان و سروآباد، جمالی‌زاده تماسی را با مجموعه استانداری کردستان در خصوص مرتفع ساختن مشکلات شهرداری‌های حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد داشتند و مباحث مطرح شده در رابطه با هرکدام از شهرداری‌های هردو شهرستان که از آن مطلع بودند را به مسئولان استانداری یادآوری کردند.

 جمالی‌نژاد در گفتگو با شهردار مریوان گفت: از دیرباز توجه ویژه‌ای را نسبت به مردمان این استان و مناطق به‌ خصوص شهرستان‌های مریوان و سروآباد داشته‌ایم و انشالله حضور سرکار خانم قاسمی‌پور و پیگیریهای مجدانه ایشان در‌ مجلس شورای اسلامی به عنوان منتخب مردم و همسویی و تعامل هرچه بیشتر با این سازمان نویدبخش رفع مشکلات و معضلات موجود باشد، هرچند مرتفع ساختن این مشکلات نیازمند تدبیر، چاره‌اندیشی، دور اندیشی از سوی مسئولان امر و ثبات در مدیریت شهری‌ است. باید دانست مدیری که دارای ثبات شغلی نیست، نمی‌تواند برنامه‌های ارائه شده خود را به نحو صحیح پیاده کند.

در ادامه جلسه شهردار سروآباد با بیان مشکلات شهرداری این شهر گفت: معوقات پرسنل و نیروهای‌ زحمتکش شهرداری سروآباد به عنوان اصلی‌ترین مشکل، از سال‌های گذشته گریبانگیر مجموعه شهرداری شده و دلیل آن چیزی نیست جز عدم درآمد پایدار شهرداری. متاسفانه نبود درآمد پایدار حتی در پرداخت حقوق ماهیانه پرسنل نیز اختلالاتی جدی و بدهی های قابل توجهی را به وجود آورده‌است.

محمدی ادامه داد: تلنبار شدن معوقات بازپرداختی وام یک میلیاردی گرفته شده برای شهرداری سروآباد نیز از جمله دیگر مشکلات این مجموعه است.

لازم به ذکر است پس از در جریان قرارگرفتن دکتر جمالی‌نژاد از این موضوع، نامه تقاضای استمهال و تعویق در بازپرداخت وام و تقسیط مجدد که توسط شهردار سروآباد تقدیم شده بود را با سفارش سرکار خانم قاسمی‌پور پاراف کرده و با درخواست تقسیط مجدد و تنفس در بازپرداخت موافقت کردند.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز