استاندار یزد مطرح شد:

مسائل شهری با فاصله گرفتن از حاشیه‌ها قابل رفع است

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۰:۱۳
کد خبر: ۱۰۲۶۴۶۸
مسائل شهری با فاصله گرفتن از حاشیه‌ها قابل رفع است
استاندار یزد در دیدار با اعضای شورای شهر یزد گفت: با توجه به ظرفیت‌های خوب مدیریتی و علمی که در شورای اسلامی شهر یزد وجود دارد، در صورت فاصله گرفتن از حاشیه‌ها، می‌توان مسائل اساسی شهر را بهتر از گذشته حل کرد تا مهمتر از همه مردم نسبت به آینده امیدوارتر شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدعلی طالبی" استاندار یزد شب گذشته در نشست مشترک با اعضای شورای شهر یزد با اشاره به اینکه انتخاب اعضاء شورای شهر پنجم از سوی مردم ترکیب امیدوار کننده‌ای را رقم زد، گفت: ترکیب افراد حاضر در شورای شهر یزد شامل افرادی با بالاترین سطح از تجارب مدیریتی است که شامل استاندار و شهردار اسبق، بانوان تأثیرگذار، مدرسان دانشگاه، نماینده اقلیت‌های مذهبی و نمایندگان دیگر اقشار جامعه می‌باشد.  

وی در همین رابطه افزود: با وجود برخی هجمه‌ها به شورای شهر، عملکرد این شورا قابل توجه بوده و در زمینه گفتمان‌سازی در حوزه‌های مختلف و توجه به حوزه‌های مسئولیت که شورا باید به آن متعهد باشد ، از نقاط قوت شورای شهر پنجم شهر یزد است.

طالبی با بیان تعهد دولت به همراهی و همکاری با شورا برای مشاهده اقدامات موثر این نهاد عمومی در سطح استان و شهر یزد ، تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی استان اعلام آمادگی کرده‌اند تا در راستای دغدغه‌های شورا و رفع برخی مغایرت‌ها همکاری لازم را داشته باشند و در عین حال انتظار می‌رود حاشیه‌ها در فعالیت شورا به حداقل رسیده و تفاهم و همدلی بیشتری در فعالیت‌ها به وجود آید.

در این نشست مدیرکل بازرسی استان، معاون سیاسی و عمرانی استاندار و جمعی دیگر از مدیران استان به منظور بررسی مباحث جاری شورا حضور داشتند.

با توجه به اینکه در هفته گذشته مشاجره میان دو عضو شورای اسلامی شهر یزد و بیانات تند یکی از اعضا شورای شهر نسبت به دیگر عضو خانم شورای شهر موجب تعطیلی جلسه و ایجاد بازتاب گسترده در شبکه‌های اجتماعی شده بود، در این جلسه با وساطتت استاندار یزد و عذرخواهی عضو حمله کننده شورای شهر از بانو ی عضو شورای شهر به آشتی سرانجام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز