رییس اداره ورزش شهرستان اردبیل:

تاکنون گزارشی مبنی بر وجود کرونا در اماکن ورزشی اردبیل اعلام نشده است

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۳:۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۰۲۶۴۷۶
تاکنون گزارشی مبنی بر وجود کرونا در اماکن ورزشی اردبیل اعلام نشده است
رییس اداره ورزش شهرستان اردبیل تاکنون گزارشی مبنی بر وجود کرونا در اماکن ورزشی اردبیل اعلام نشده است.

به گزارش برنا،رئیس اداره ورزش شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر وجود کرونا در اماکن ورزشی اردبیل اعلام نشده است، گفت: بطور مرتب بر اماکن و سالن های ورزشی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی اعلامی نظارت داریم .

جمال پیله ور با اشاره به اینکه سالنهای ورزشی تحت اختیار اداره ورزش اردبیل مجهز به دستگاههای ضد عفونی کننده هستند، افزود: خوشبختانه تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر آلودگی کرونایی در سالنهای ورزشی اعلام نشده است و امیدواریم این روند با رعایت نکات بهداشتی و اجرای دقیق پروتکلهای بهداشتی، ادامه یابد تا ورزشکاران ما در سلامتی کامل به فعالیت خود ادامه دهند.

وی در خصوص مدارس فوتبال نیز اظهار کرد: انتظار میرود در این شرایط بحرانی خانوادهها به مدارس فوتبالی که مجوز رسمی و معتبر دارند مراجعه کنند.

پیله ور ادامه داد: در این مدارس نیز هیات فوتبال شهرستان اردبیل و بازرسی اداره ورزش بر انجام صحیح پروتکلهای بهداشتی نظارت میکنند و اگر کوچکترین تخلفی از آنها گزارش و یا دیده شود، بشدت با آنها برخورد خواهد شد چرا که معتقدیم سلامت ورزشکاران اولویت اصلی ماست .

رییس اداره ورزش شهرستان اردبیل برگزاری هر گونه مسابقات رسمی را در این شرایط منتفی دانست و گفت :اجازه برگزاری هیچ مسابقه رسمی تا این لحظه صادر نشده به طوری که در صورت بازگشت به شرایط عادی تصمیم مسؤلان ذی ربط اجرایی خواهد شد.

پیله ور به پایین بودن سرانه ورزشی شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به اقامت حدود نیمی از جمعیت استان در شهرستان اردبیل این کمبود بیشتر احساس میشود.

به گفته وی از زمان مدیریت سابق کارهای خوبی در سطح شهرستان آغاز و با تمرکز و پیگیریهای مدیریت جدید اداره کل ادامه یافته به طوری که امیدواریم با افتتاح سالنهای دو و میدانی و وزنه برداری در هفته دولت و دیگر پروژههای در دست احداث، شاهد بالا رفتن سرانه ورزشی شهرستان اردبیل باشیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز