معاون امورجوانان ورزش وجوانان لرستان در گفت وگو با برنا :

اجرای برنامه ورزش درطرح "یاریگران زندگی" باهدف مقابله با موادمخدر در لرستان / تجهیز ۲۲ خانه روستایی در سطح استان برای پیشگیری جوانان از اعتیاد

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۰۲۶۵۴۹
اجرای برنامه  ورزش درطرح یاریگران زندگی  باهدف  مقابله با موادمخدر در لرستان  / تجهیز ۲۲ خانه روستایی در سطح استان برای پیشگیری جوانان از اعتیاد
فرهاد دیناروند از اجرای برنامه ورزش درطرح "یاریگران زندگی" با هدف مقابله با موادمخدر وپیشگیری از اعتیاد در سطح استان لرستان خبرداد.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ دیناروند روز چهارشنبه دراین  گفت وگوضمن اعلام این خبرواشاره به اقدامات حوزه جوانان اداره کل در جهت مبارزه با مواد مخدر ، اظهار کرد: اجرای برنامه  ورزش در طرح "یاریگران زندگی " در راستای مبارزه با مواد مخدر وپیشگیری از اعتیاد جوانان   در دستور کاردستگاه ورزش وجوانان استان قرار گرفته است.

 او با بیان اینکه این برنامه امسال در سه شهر کوهدشت ، ازنا و نور آباد اجرا خواهد شد ، افزود: برگزاری همایشات پیاده روی ، دوچرخه سواری ، کوهنوردی ، برگزاری دوره های آموزشی و ارتقا مهارت در زندگی ویژه قهرمانان ، مربیان و ورزشکاران ومدیران باشگاه ها از جمله اقدامات در این طرح  خواهند بود .

 دیناروند تجهیز خانه های روستایی را از دیگر موارد این برنامه  عنوان کرد و یادآورشد: تجهیزخانه های روستایی در سطح  22 روستا در همه شهرستان های استان  ودر هر شهرستان حداقل یک یا دو روستا در حال انجام است.

او با تاکید بر نقش ورزش در پیشگیری از آلوده شدن مواد مخدر ، بیان کرد: این خانه های روستایی به وسیله امکانات ورزشی برای پوشش اوقات فراغت جوانان روستایی وبا تمرکز بر پیشگیری از اعتیاد جوانان  تجهیز می شوند .

معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان راه اندازی پویش های مختلف در سطح فضا مجازی ساخت انیمیشن با محتوای آگاهی رسانی به جوانان در جهت مقابله با مواد مخدر وخطرات آن در زندگی جوانان با همکاری سمن های حوزه جوانان استان و عقد تفاهم نامه با شورای مبارزه با مواد مخدر را از دیگر اقدامات حوزه جوانان اداره کل ورزش وجوانان لرستان در این زمینه دانست .

 فرهاددیناروند با بیان اینکه یک سمن تخصصی در استان با موضوع مواد مخدر درحال فعالیت است ، خاطر نشان کرد: باتوجه به  نقش سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان  در پیشگری از آسیب های اجتماعی توسعه سمن ها با محوریت مبارزه با مواد مخدر از برنامه های مد نظر ما در این زمینه است.

 

 

نظر شما