نماینده ولی فقیه در مازندران:

بسیج جامعه زنان سپاه کربلا ظرفیت بالایی دارد/ لزوم استفاده از ظرفیت این جامعه

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۷:۱۳
کد خبر: ۱۰۲۶۵۷۷
بسیج جامعه زنان سپاه کربلا ظرفیت بالایی دارد/ لزوم استفاده از ظرفیت این جامعه
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نقش فرهنگی بسیج جامعه زنان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و مطالبه‌گری بسیار مهم است. این جامعه با در اختیار داشتن 500 هزار عضو، هر چیزی را می‌تواند دسخوش تغییر کند که باید از این ظرفیت در همه جا استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، در دیدار با دیدار بسیج جامعه زنان سپاه کربلا در دفتر نمایندگی مقام رهبری مرکز مازندران ضمن تشکر از تلاش‌ها، دغدغه و پیگیری‌های بسیج جامعه زنان در مازندران، اظهار داشت: انتظار ما این است که این همکاری بیشتر و بهتر شود چراکه همه ما سرباز اسلام و مخلص دین هستیم.

او افزود: وظیفه ما ترویج احکام دین خدا است و باید  زمینه اجرای ان را ایجاد کنیم، در این مسیر بین زنان و مردان تفاوتی نیست، افتخار ما این است در این راه شهید شویم، دشمن بخشی از تلاش‌های خود را معطوف آسیب به جامعه زنان کرده است.

آیت‌الله محمدی لائینی با اعلام اینکه ما اگر اندک هم باشیم بر این دشمن پیروز خواهیم بود، گفت: باید با قدرت، امید و اعتماد به نفس باید راه حق خودمان را ادامه دهیم چون راه حق ریشه‌دار است.

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران یادآور شد: دو شهید مدافع حرم شهدای خان‌طومان شهید سعید کمالی و شهید علی جمشیدی مراسم وداع و تشییع باشکوهی داشتند که نشان از ارزش بالای شهادت دارد.

او عنوان کرد: دل‌مان برای کسانی که با غفلت در راه و مسیر اشتباه قرار گرفتند، می‌سوزد. انسانی که وجودش مملو از هنر، استعداد و عقلانیت است، نباید در مسیر اشتباه قرار بگیرد.

امام جمعه ساری تاکید کرد: نقش فرهنگی بسیج جامعه زنان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و مطالبه‌گری بسیار مهم است، این جامعه با در اختیار داشتن 500 هزار عضو، هر چیزی را می‌تواند دسخوش تغییر کند که باید از این ظرفیت در همه جا استفاده شود.

آیت‌الله محمدی لائینی ادامه داد: ما باید در ابتدا کارمان را از خانواده شروع کنیم، یک شخص از سمت خانواده هدایت می‌شود، در حالی که بسیج خانواده نیاز داریم، مساجد باید خانواده محور باشند، خانواده رکن ضروری و بسیار مهم جامع است.

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران با اشاره به اینکه چگونگی برخورد با افرادی که گوش شنوا ندارند، ضرورت دارد، بیان کرد: باید راهکاری پیدا کنیم تا جذب بیشتری داشته باشیم، متاسفانه برای برخی  مسائل بی‌ارزش جار و جنجال برپا می‌شود و تیتر یک اخبار می‌شود ولی مباحث؛ حجاب، نماز و استکبارستیزی مورد کم لطفی قرار می‌گیرند.

امام جمعه ساری در پایان متذکر شد: پرچمدار مطالبات باید خانواده شهدا باشند و این کار هر چه زودتر و محکم‌تر شروع شود، خوشبختانه رهبری بصیر و سازش‌ناپذیر و عاقل داریم همچنان که مردمی بصیر داریم.

photo_2020-07-08_15-17-41

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز