رئیس فدراسیون ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای:

باید فاصله جوانان با ورزش های پهلوانی و زورخانه ای را از بین ببریم

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۸:۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۰۲۶۶۶۷
رئیس فدراسیون ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای گفت: باید فاصله جوانان با ورزش های زورخانه ای را از بین ببریم و برای جوانان همیشه آغوش باز داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: مجتبی   جوهری رئیس فدراسیون ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای در مجمع انتخابات هیات ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای ضمن تاکید بر اینکه به دنبال نخبه پروری در ورزش قهرمانی هستیم اظهار کرد: باید تلاش شود افرادی که در این ورزش ورود پیدا میکنند در جامعه تاثیر گذاری داشته و در این فضا پرورش پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه تاثیرگذاری مثبت بر جامعه در ذات ورزش قهرمانی و زورخانه ای می باشد افزود: رشد در فضای معنوی جوانمردانه باعث ایجاد روحیه جوانمردانه خواهد شد و الگوی امروز ورزش قهرمانی سردار سلیمانی می باشد.

جوهری گفت: تربیت انسان های بزرگ حوصله و صبوری میخواهد و باید فاصله جوانان با ورزش های زورخانه ای را از بین ببریم و برای جوانان همیشه آغوش باز داشته باشیم.

وی تصریح کرد: زمانی دوست داران ورزش قهرمانی و افرادی که در همچین فضایی پرورش یافته بودند از آب و خاک این کشور دفاع کردند که این موضوع نباید فراموش شود و باید تلاش کنیم این فرهنگ را ارتقاء دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز