استاندار یزد:

عدالت محوری در توزیع خدمات شهرداری مورد توجه باشد

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۹:۲۹:۱۶
کد خبر: ۱۰۲۶۷۳۲
عدالت محوری در توزیع خدمات شهرداری مورد توجه باشد
استاندار یزد با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به شهروندان گفت: در بحث توزیع امکانات و خدماتی که مجموعه شهرداری به مردم در مناطق مختلف ارائه می‌ کند، باید عدالت محوری در صدر کارها قرار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛"محمدعلی طالبی" استاندار یزد در آیین بهره‌برداری و شروع عملیات اجرایی ۲۹ پروژه شهرداری یزد که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد شهرداری و شورای شهر در توزیع عادلانه خدمت رسانی در مناطق مختلف طی سال‌های اخیر وجود داشته و رویکرد عدالت محوری در این مورد قابل تجلیل است.

استاندار یزد همچنین با تاکید بر تسریع در روند خدمات‌رسانی اظهار کرد: یزد باید به عنوان الگو در کشور معرفی شود، همچنین در استفاده از امکانات موجود شهری، برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته و امکان گسترش آن هم وجود دارد.

وی در همین راستا ایجاد فرهنگسرا و استفاده از ظرفیت حسینیه‌ها و مساجد که  از سوی  سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری صورت گرفته را بسیار قابل تجلیل دانست و اظهار کرد: خو.شبختانه در این راستا به فلسفه وجودی فضاها در همه جوانب توجه شده است.

طالبی با بیان  کارکرد چند و.جهی این مکان ها تصریح کرد: خیلی از حسینیه‌ها و مساجد فقط در مجالس عبادی و عزاداری مورد استفاده  قرار می‌گیرد لذا در برخی از حسینیه‌ها فقط به مدت چند روز از آن استفاده شده و در بقیه سال بدون استفاده مانده است. 

استاندار یزد توجه به ابعاد مختلف این فضاها و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در محلاترا قابل تجلیل دانست و گفت: استفاده از ظرفیت حسینیه‌ها برای فعالیت‌های ورزشی و یا استفاده از ظرفیت مساجد برای فرهنگسرا با کمک مردم و مشارکت شهرداری باعث شده از ظرفیت این مکان ها  به خوبی استفاده شود و همچنین نیاز مردم در زمینه‌های ورزشی و فرهنگی رفع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز