مدیرکل بهزیستی استان البرز:

نخستین مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد البرز به بهره برداری می رسد/ پیگیر مناسب سازی معابر برای معلولین هستیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۹:۲۳:۳۷
کد خبر: ۱۰۲۶۷۶۸
نخستین مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد البرز به بهره برداری می رسد/ پیگیر مناسب سازی معابر برای معلولین هستیم
مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به مهم ترین برنامه های گرامیداشت هفته بهزیستی گفت: همزمان با هفته بهزیستی پروژه مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد برای نخستین بار در استان البرز به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، اسدالله حیدری اظهار کرد: هفته بهزیستی با شعار شفافیت، تحول خدمت و ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده از 21 لغایت 27 تیر خواهد بود که مصادف با همین ایام سازمان بهزیستی پروژه هایی را جهت رفاه حال مددجویان و مراکز تحت پوشش به بهره برداری خواهد رساند.

وی از افتتاح مرکز موبایل سنتر خبرداد و گفت: این مرکز به همراه کانکس کاهش آسیب و 45 مرکز مثبت زندگی از جمله مراکزی هستند که به صورت الکترونیکی و به منظور رفاه حال افراد و مراکز تحت پوشش ایجاد می شوند.

این مسئول تصریح کرد: با افتتاح مراکز الکترونیکی مهدهای کودک، مراکز ترک اعتیاد و سایر مراکزی که با بهزیستی در ارتباط هستند به صورت دورکاری می توانند به امور خود رسیدگی کنند.

حیدری به سایر برنامه های هفته بهزیستی اشاره کرد و گفت: افتتاح مرکز توانبخشی بلع و دهان، غربالگری رایگان شنوایی، بینایی، ژنتیک و خدمات مشاوره از دیگر برنامه های مهمی هستند که در هفته بهزیستی به انجام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان محترم فردیسی هم از این پس دارای مرکز اورژانس اجتماعی خواهند بود که ساختمان این مرکز نیز در هفته بهزیستی به بهره برداری می رسد و مورد استفاده مردم قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بهزیستی البرز این مجموعه را یکی از سازمان پرکار در استان دانست و گفت: سازمان بهزیستی با ارائه بیش از 184 خدمت یکی از مجموعه های پرکار بعد از شهرداری است که به طور مستقیم با عده کثیری از مردم سروکار دارد.

حیدری تصریح کرد: سازمان بهزیستی به لحاظ ارائه خدمات در سال های اخیر به عنوان یکی از دستگاه های برتر در استان البرز شناخته شده که به شخصه اعتقاد دارم زمانی می توانیم به کارکردهای خود افتخار کنیم که رضایت مردم را جلب کرده باشیم.

وی گلایه معلولین در خصوص مناسب سازی معابر را امری منطقی دانست و گفت: به معلولین عزیز حق می دهیم که از اوضاع نامناسب معابر ناراضی باشند اما این بحث به تنهایی مربوط به بهزیستی نیست چراکه سازمان هایی نظیر شهرداری، فرمانداری و اداره برق نیز در آن دخیل هستند.

این مسئول در پایان تأکید کرد: به صورت شبانه روزی با رایزنی ها و حضور در جلسات ستاد مناسب سازی، پیگیر و به دنبال ایجاد بستری مناسب برای عبور و مرور معلولین عزیز در سطح شهر هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز