آیت‌الله محمدی لائینی:

دفاع از نظام فقط در‌ مبارزه با اختلاس‌گران نیست/ برای ارائه و ساخت اجناس خوب از جوان ایرانی استفاده شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۰۲۶۸۹۷
دفاع از نظام فقط در‌ مبارزه با اختلاس‌گران نیست/ برای ارائه و ساخت اجناس خوب از جوان ایرانی استفاده شود
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این‌که دفاع از نظام فقط در‌ مبارزه با اختلاس‌گران نیست، گفت: برای ارائه و ساخت اجناس خوب از جوان ایرانی استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در مازندران، در دیدار مرادیان، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال،احمر کشور، بیان داشت: هلال‌احمر پناهگاه بیمارانی است که دچار مشکل داروهای کمیاب هستند، از گذشته تاکنون مردم دیدگاه بسیار خوبی نسبت به هلال‌احمر داشتند.

او افزود: این نهاد مردمی دولتی برای ما بسیار ارزشمند است، می‌خواهیم در نگاه مردم بهتر جلوه کند، از این منظر باید اعتماد مردم را جلب کنیم و تنها خدماتی که ارائه می‌شود سبب جلب اعتماد خواهد شد، وقتی خدمات با ذوق و شوق به مردم ارائه شود مردم به آن نمره خوبی خواهند داد، همچنین خدمات باید در مواقع ضروری به موقع و بجا باشد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی ادامه داد: در خصوص وقف هم باید دقت صورت بگیرد، برخی اوقات وقف که صرف هلال‌احمر می‌شود باید نظارت کامل در مصرف آن صورت بگیرد و به مردم گزارش شود، فعالیت مدیران شفاف باشد.

نماینده مقام رهبری در مازندران تاکید کرد: باید مدیران در انجام کار جهادی عمل کنند و ایثار داشته باشند تا نقا‌‌ط ضعف پوشیده شود، بسیاری از مدیران هلال‌احمر پاکدست و پرتلاش هستند، در هر دستگاهی اگر ضعف و حاشیه صورت بگیرد، خود مدیران آن دستگاه باید برعلیه آن حاشیه اقدام کنند.

امام جمعه ساری عنوان کرد: در بخش توانبخشی و مخصوصا بخش اعضای بدن مصنوعی باید از نوع با کیفیت استفاده شود و پوشش بیمه‌ای طوری باشد که به ضعیفان فشار نیاید، باید تجهیزات و ابزار هلال‌احمر بروز شود چون کار هلال‌احمر جنبه حیاتی دارد.

او یادآور شد: باید در همه جنبه‌ها حیثیت نظام را در نظر بگیریم، دفاع از نظام فقط در‌ مبارزه با اختلاسگران نیست، بلکه بخشی از آن برخورد با کسانی است که‌ اجناس بی‌کیفیت ارائه می‌دهند، باید برای ارائه و ساخت اجناس خوب از جوان ایرانی استفاده شود.

آیت الله محمدی لائینی در پایان اظهار داشت: با این اوضاع تحریم می‌توان با استفاده از جوانان نخبه این تحریم را به فرصت تبدیل کنیم، باید از دیگران قطع امید بکنیم تا بتوانیم روی پای خودمان بایستیم.

photo_2020-07-09_12-49-39

photo_2020-07-09_12-50-07

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز