دولت در تنگنای اقتصادی قراردارد / مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان باید به طور جدی پیگیری شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۰۲۶۹۰۸
دولت در تنگنای اقتصادی قراردارد / مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان باید به طور جدی پیگیری شود
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع ازدواج برگزار شد و معاون استاندار آذربایجان‌غربی از دستگاه‌ها خواست بطور جدی پیگیر اجرایی کردن مصوبات ستاد باشند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سی و پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع ازدواج در سالن جلسات استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در ابتدای جلسه، نمایندگان دستگاه‌های دولتی به بیان آخرین آمار و عملکرد دستگاه مربوطه درخصوص جوانان پرداختند و سپس نمایندگان سمن‌های حوزه جوانان در مورد مشکلات جوانان برای ازدواج و اشتغال و همچنین عملکرد مدیران و دستگاه‌ها به بیان دیدگاه‌هایشان پرداختند.

علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در پایان جلسه با اشاره به اینکه کشور و دولت در شرایط ویژه و تنگناهای اقتصادی قرار دارد گفت: گرچه دولت مشکلات اقتصادی دارد و در محاصره اقتصادی قرار گرفته، حل مشکلات جوانان جزو اولویت های دولت است و ما نیز بر این مشکلات آگاه هستیم.

وی افزود: برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان برای بیان مشکلات این قشر و یافتن راهکار و پیگیری همکاری دستگاه‌ها برای حل مشکلات برگزار می شود و از تمام مدیران کل درخواست داریم به این جلسات احترام و در آنها شرکت کنند.

وی ادامه داد: پیگیری اجرایی شدن مصوبات جلسات باید توسط ورزش و جوانان بطور جدی انجام شود.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی اظهار کرد: کاهش ازدواج و ادامه این وضعیت، کشور را در آینده مجبور به واردات نیروی انسانی از کشورهای دیگر خواهدکرد که این اتفاق چالشی برای کشور خواهدبود.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی افزود: برای جلسات آینده ایجاد مجمع خیرین ازدواج، افزایش سهم بانک‌های استان برای ارائه تسهیلات ازدواج به زوجین، مشخص شدن وظایف هر دستگاه برای هفته جوان مشخص و صداوسیما و رسانه‌ها فرهنگ‌سازی و برنامه‌هایی با موضوع ازدواج، مسکن و اشتغال جوانان به طور جدی پیگیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز