توصیه زوج دوچرخه سوار البرزی به مردم:

برای سلامتی خود و عزیزانتان ماسک بزنید/ پیگیری انفرادی تمرینات با رعایت پروتکل های بهداشتی

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۵:۲۲
کد خبر: ۱۰۲۷۵۱۴
برای سلامتی خود و عزیزانتان ماسک بزنید/ پیگیری انفرادی تمرینات با رعایت پروتکل های بهداشتی
زوج دوچرخه سوار البرزی که این روزها بخاطر بحران کرونا به صورت انفرادی مشغول تمرین هستند در پیامی به مردم گفتند: کرونا در نزدیکی ما قرار دارد و مدتی است که به جنگ با این ویروس رفته ایم از همین رو از تمام هم استانی های عزیزمان می خواهیم تا برای سلامتی خود و عزیزانشان حتما ماسک بزنند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، ماندانا دهقان منشادی اظهار کرد: به شخصه به رعایت پروتکل های بهداشتی خیلی اعتقاد دارم و از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز بدون ماسک و رعایت نکات بهداشتی از منزل خارج نشده ام.

وی در خصوص نحوه تمرین خود در ماه های اخیر گفت: روزی 2 تا6 ساعت تمرین می کنم که این تمرینات را بخاطر مسائل بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به صورت انفرادی انجام می دهم.

نخستین بانوی لژیونر دوچرخه سواری ایران با بیان اینکه همسرش نقش بسزایی در تمرینات او دارد تصریح کرد: بنده به صورت انفرادی تمرین می کنم و همسرم با خودروی شخصی اش از من محافظت می کند که از این بابت از او تشکر می کنم چراکه اگر دوچرخه سواران محافظ یا اسکورت نداشته باشند خطرات زیادی آن ها را تهدید خواهد کرد.

دهقان منشادی با اشاره به آخرین وضعیت دوچرخه سواری در البرز گفت: دوچرخه سواری نه تنها در البرز بلکه در هیچ جای ایران وضعیت خوبی را سپری نمی کند چون بحران کرونا تمامی مسابقات را تعطیل کرده و ورزشکاران فقط برای حفظ امادگی نسبی خود رکاب می زنند، این تمرینات در حالی انجام می شود که بسیاری از ورزشکاران از انجام تمرینات بدنسازی و رفتن به باشگاه هم محروم هستند.

وی با بیان اینکه البرز در دوچرخه سواری حرف های زیادی برای گفتن دارد خاطرنشان کرد: البرز همواره در سال های اخیر از فقدان زیرساخت های دوچرخه سواری رنج برده اما ظرفیت های انسانی این استان فوق العاده است و امیدوارم دوچرخه سواری البرز با ریشه کن شدن این بیماری در آینده با حمایت مسئولین و استفاده از افراد توانمند به سوی تحقق اهداف خود گام بردارد.

حمید خمسه مربی دوچرخه سواری البرز هم در این ارتباط گفت: سلامتی مردم و ورزشکاران از همه چیز مهم تر است و این روزها فقط باید با رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک همگی به فکر شکست دادن این ویروس باشیم.

وی وجود زیرساخت را امری ضروری برای دوچرخه سواری البرز دانست و تأکید کرد: دوچرخه سواران زیادی در سطح شهر تمرین می کنند یا برای تمرین به جاده های اطراف شهر می روند که در هر دو صورت خطرات زیادی آن ها را تهدید می کند.

مربی دوچرخه سواری تصریح کرد: تاکنون چندین حادثه دلخراش برای ورزشکاران پیش آمده و تنها در صورت وجود زیرساخت و تجهیزات مناسب است که می توان استعدادیابی در سنین پایه را آغاز کرد و تربیت ورزشکاران جدید را در دستور کار قرار داد.

خمسه با بیان اینکه تمامی همایش های دوچرخه سواری باید به صورت هدفمند برگزار شود تأکید کرد: همایش های دوچرخه سواری اخیر که از سوی هیئت استان و هیئت های شهرستانی برگزار شده را امری مثبت می دانم اما به نظر می رسد که این دست برنامه ها باید به صورت هدفمند برگزار شوند یعنی با برگزاری هرچه بیشتر این همایش ها خانواده های بیشتری درگیر دوچرخه سواری شوند تا علاوه بر همگانی کردن این رشته استعدادهای جدیدی نیز شناسایی شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز