پیام مدیرکل ورزش و جوانان لرستان پس از ابتلا به کرونا ؛

خواهشمندم نکات بهداشتی را رعایت کنید / داشتنتان را ارزشمندترین سرمایه ام می دانم

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۹:۱۸
کد خبر: ۱۰۲۷۵۱۵
خواهشمندم نکات بهداشتی را رعایت کنید /  داشتنتان را ارزشمندترین سرمایه ام می دانم
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان پس از ابتلا به کرونا وبستری شدن در بیمارستان برای مخاطبین و همه دوستدارانی که جویای وضعیت حال او شده اند پیام فرستاد .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان  ؛  خبر ابتلای سیدعلی کریمی مدیرکل جوان اداره ورزش و جوانان لرستان به ویروس کرونا و بستری شدن وی  در بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد بازتاب گسترده ایی دربین عموم مردم خصوصا جامعه ورزش وجوانان  استان داشته وباعث شد مخاطبین بسیاری جویای وضعیت سلامتی وی  شوند.

خوشبختانه  جناب  کریمی این پیام را برای مخاطبین و همه کسانی که جویای احوال وی بوده اند فرستاده و دراختیار رسانه ها قرار داده است :

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در پیام خود آورده است:

" از صمیم قلب با نثار هزاران هزار عشق دوستتان دارم. سلامتی شما عزیزان آرزوی من است. خدا را شاهد می گیرم پیام های محبت آمیزتان قلبم را آرام و امیدم را برای شکست این بیماری چندبرابر کرد. به وجود نازنین ، پاک و با محبت شما افتخار می کنم  و داشتنتان را ارزشمندترین سرمایه ام می دانم. از شما صمیمانه خواهشمندم نکات بهداشتی را رعایت کنید تا خدایی ناکرده مشکلی برایتان بوجود نیاید. "

سید علی کریمی

گفتنی است ؛کریمی در راستای پیگیری مطالبات حوزه ورزش وجوانان استان وبررسی پروژه های عمرانی -ورزشی  در سطح شهرستانها به طور مرتب به مناطق مختلف سفرو سرکشی می کرد و دهم تیرماه نیز  در سفری یک روزه و فشرده با حضور در شهرستان های چگنی ، کوهدشت ، رومشکان و پلدختر در جریان آخرین وضعیت پروژه های ورزشی این شهرستان ها قرار گرفت و به احتمال بسیار بالا دریکی از این سفرها به بیماری کرونا مبتلا شده است.

اقدامات مدیرکل پر انگیزه  وجوان ورزش وجوانان لرستان در طی این مدت شیوع کرونا  دربحث پیگیری پروژه های ورزشی   قابل تحسین بوده است و همین سفرها نیز عاقبت او را درگیر این بیماری کرد.

حال مدیرکل ورزش وجوانان لرستان مساعد اعلام شده است و در روند بهبودی قرار دارد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز