نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی :

نصب ۱۵ دستگاه BTs مخابرات در الشتر و نورآباد / در خواست ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی ویژه بیماران سوختگی از وزیربهداشت

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۴:۱۹:۴۳
کد خبر: ۱۰۲۷۶۲۷
نصب ۱۵ دستگاه BTs مخابرات در الشتر و نورآباد  / در خواست ساخت   بیمارستان ۳۲ تختخوابی ویژه بیماران سوختگی از وزیربهداشت
یحیی ابراهیمی گفت: شهرستان دلفان محرومترین شهرستان در سطح کشوراست که از از نظر زیرساخت و توسعه عقب افتاده و نیاز به توجه ویژه مسئولین به این شهرستان می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ ابراهیمی با حضور در خانه مطبوعات با اشاره به  مطالبات وخواسته های مردم شهرستان سلسله و دلفان وهمچنین مشکلات حوزه کاری اصحاب رسانه استان ضمن بیان اینکه رسالت اصلی مطبوعات این است که زبان گویای مردم و گروهی مطلبه گر باشند، اظهار کرد : رسانه های لرستان به جز دغدغه مشکلات مردم ورساندن آن به گوش مسئولین دغدغه دیگری ندارند ، هیئت مدیره خانه مطبوعات درخواستی مبنی بر حل مشکلات اصحاب رسانه استان داشتند که امیدواریم  بتوانیم با کمک مسئولین این مشکلات را حل کنیم.

او به بیماری کرونا اشاره کرد وافزود: این بیماری در شهرستان سلسله به صورت جدی شیوع پیدا کرده بود و دانشگاه‌علوم‌پزشکی امکانات کافی را نداشت ، در همین راستا طبق جلسه ای که با وزیر داشتیم  مشکلات و موانع توسعه بهداشت و سلامت استان، کمبود تجهیزات درمانی، لزوم ایجاد بخش‌های جدید در مراکز درمانی جدید، تامین نیروی انسانی، تکمیل و تجهیز بیمارستان‌های سلسه، دلفان و دیگر نقاط و شهرستان‌های استان خواسته‌های مورد تاکید قرار گرفت.  

ابراهیمی گفت: همچنین اختصاص اعتبار به شبکه فاضلاب پردیس کمالوند، ایجاد رشته دستیاری زنان، روانپزشکی، ارولوژی و عفونی در استان، درخواست مجوز PHD پرستاری در خرم‌آباد، درخواست راه‌اندازی رشته دکتری تخصصی علوم تشریحی در دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان و تجهیز و راه‌اندازی مرکز آزمون الکترونیک داشگاه علوم‌پزشکی لرستان  از دیگر مطالبات در این دیدار با وزیر بهداشت  بود، وزیر نیز قول یک برنامه زیر ساختی در حوزه درمان و بهداشت تهیه شود و همچنین حداکثر همکاری را در سال99با استان لرستان  در حوزه بهداشت ودرمان داشته باشد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیمارستان سوانح سوختگی دراستان وجود ندارد ، گفت :‌طبق درخواستی که از وزیر داشتیم قرار شد یک بیمارستان ۳۲ تختخوابی ویژه بیماران سوختگی در مرکز استان ساخته شود.

 ابراهیمی بیان کرد: در حوزه گازرسانی در شهرستان دلفان از ابتدای انقلاب تا الان ۲۰۰ روستا گاز رسانی شدند و در طول سال جدید با کمک مهندس گودرزی 100 روستا از شهرستان دلفان و ۱۷ روستا از منطقه قلایی تا پایان سال گازرسانی خواهند شد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل آنتن دهی تلفن همراه در شهرستان‌های حوزه، افزود: با همکاری با مهندس قاسمی در سال جاری 4 دستگاه بی تی اس برای سلسله و ۱۱ دستگاه نیز برای دلفان نصب و مشکل آنتن دهی این شهرستان‌ها نیز رفع خواهد شد.

او با بیان اینکه دلفان محرومترین شهرستان در سطح کشوراست، گفت : این شهرستان از نظر زیرساخت و توسعه عقب افتاده و نیاز به توجه ویژه مسئولین به این شهرستان می باشد.

ابراهیمی  تاکیدکرد:  از همه دوستان و کارشناسان انتظار داریم پای کار بیایند کاری به جناح ، گروه و منطقه نداشته باشند به فکر استان باشیم چون کل استان از ریل توسعه خارج شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز