معاون استاندار البرز:

اصنافی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند حتما پلمپ می شوند

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۱:۰۹
کد خبر: ۱۰۲۸۰۲۶
اصنافی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند حتما پلمپ می شوند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف در مقابله با بیماری کرونا بسیار ضروری است، گفت: اصناف به دلیل مراجعات بالای مردم یکی از مراکز پرتردد است که ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک هستند و در صورت عدم تمکین پلمپ می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا البرز، جهانگیر شاهمرادی اظهار کرد: با توجه به همه گیری جهانی بیماری کووید 19 و ناچاری مردم از زندگی با آن باید تمامی برنامه ها، اقدامات و فعالیت های خود را به گونه ای تنظیم کنیم که سلامتی مردم با چالش مواجه نشود.

وی از جامعه 160 هزار نفری اصناف خواستار پیوستن به "پویش من ماسک میزنم" شد و افزود: اصناف به عنوان تامین کننده کالاهای مورد نیاز زندگی مردم بیش از سایر اقشار با جامعه در ارتباط هستند بنابراین باید همگی با همدلی و هم افزایی، متحد و منسجم کمر همت بسته و برای رفع این بیماری منحوس از جامعه تلاش کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه اتاق اصناف مکلف به نظارت و اعلام به کلیه اتحادیه های استانی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک هستند، خاطر نشان کرد: علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت بر قیمت ها و تامین کالاهای مورد نیاز مردم از دیگر موضوعاتی است که باید در دستور کار دستگاه های ذیربط قرار گیرد.

وی یادآور شد: در حال حاضر واحدهای تولیدی و صنعتی استان در زمینه تولید مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی مشکلی ندارد اما در زمینه تولید ماسک با محدودیت هایی وجود دارد که در حال رایزنی برای تامین ماسک های مورد نیاز برای استان هستیم.

به گفته وی به دلیل قرار گرفتن استان البرز در مرحله قرمز بیماری کرونا ماسک های مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی تهیه می شود اما در زمینه تولید ماسک های مورد نیاز شهروندان اقداماتی صورت گرفته است که در کنار یاری رساندن نهادهای مردمی و گروه های جهادی می توان این مرحله را در سایه وحدت و همدلی پشت سر نهاد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز