سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرز مطرح کرد :

مشکلات سخت افزاری پرمخاطب ترین هیئت ورزشی البرز را آزار می دهد

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۹:۲۸
کد خبر: ۱۰۲۸۰۸۴
مشکلات سخت افزاری پرمخاطب ترین هیئت ورزشی البرز را آزار می دهد
سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرز گفت: مشکلات سخت افزاری این هیئت ورزشی پرمخاطب را به شدت آزار می دهد و نیاز است در این رابطه چاره ای اندیشیده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمد اسفندیاری اظهار کرد: به گواه آمارها هیئت ورزش های همگانی البرز یکی از پرمخاطب ترین هیئت های ورزشی است و حجم فعالیت ها و تنوع رشته های ورزشی در آن بسیار بالا است.

وی افزود: درعین حال حجم باشگاه هایی که در رشته های زیر مجموعه هیئت همگانی فعالیت می کنند نیز بسیار قابل توجه است و پاسخگویی به مراجعان آنها نیازمند فضای اداری مناسب وامکانات سخت افزاری کافی است.

اسفندیاری فقدان یک فضای اداری مناسب وکافی را چالش این هیئت ورزشی استانی عنوان کرد وگفت: علیرغم گذشت نزدیک به 10 سال از فعالیت استانی، هیئت ورزش های همگانی البرز از داشتن یک دفتر اداری مستقل و مناسب بی بهره است و حجم بالای خدمات به مخاطبان در یک اتاق 15 متری در محل یکی از ادارات ورزش وجوانان کرج صورت می گیرد.

این مسئول ورزشی فعالیت ده ها کمیته زیر مجموعه و برگزاری بیش از 50 دوره آموزشی در سطوح مختلف در طی سال را گواه حجم بالای فعالیت ها در این هیئت ورزشی دانست و گفت: علیرغم مشکلات موجود اجازه نداده ایم فرایند خدمات دهی به مراجعان دچار اخلا شود.

سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرز با تاکید براینکه تلاش می کنیم با همکاری مدیریت شهری و نهادهای مرتبط مشکل فضای اداری این هیئت ورزشی را به شکل ریشه ای مرتفع کنیم گفت: در این ارتباط رایزنی هایی صورت گرفته است.

وی در پایان از آغاز فرایند ثبت نام انتخابات ریاست هیئت ورزش های همگانی استان البرز خبرداد و گفت: اراده اداره کل ورزش وجوانان استان و این هیئت تعیین تکلیف مدیریتی آن در کوتاه ترین زمان ممکن است و این مهم با تاکید مدیرکل ورزش استان با جدیت دنبال می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز