استاندار البرز:

قدردان همراهی رسانه ها در مسیر مهار کرونا هستیم

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۰۲۸۰۹۱
قدردان همراهی رسانه ها در مسیر مهار کرونا هستیم
نماینده عالی دولت در استان البرز با قدردانی از همراهی رسانه در مسیر مهار کرونا، گفت: کسب رضایتمندی مردم، تکریم ارباب رجوع و آگاهی بخشی به مردم برای ارتقا سلامت و امنیت جامعه مهمترین اهدافی است که کارکنان روابط عمومی استانداری باید در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی صبح امروز یکشنبه در دیدار با کارکنان روابط عمومی استانداری البرز، ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، افزود: پویش های #من_ماسک_میزنم و # از_نوشروع_می_ کنیم با هدف مقابله با شیوع کرونا، بازخورد بسیار خوبی در جامعه داشته و با مشارکت مردمی همراه شده است.

وی ادامه داد: بی شک بدون همراهی مردم نمی توان از این برهه سخت شیوع بیماری عالمگیر کرونا عبور کرد از این رو راه اندازی چنین پویش هایی که مشارکت مردمی را جلب می کند، تاثیر بسزایی در آگاهی بخشی مردم دارد.

شهبازی گفت: مردم ولی نعمتان ما هستند و باید با ارائه بهترین خدمات آنها را تکریم کنیم بر این اساس روابط عمومی استانداری موظف است برای تحقق این امر اهتمام ویژه ای داشته باشد.

شهبازی با تاکید بر ضرورت برقراری ارتباط تنگاتنگ روابط عمومی و رسانه ها، گفت: روابط عمومی مکلف است بسترهای همراهی بیشتر رسانه ها را فراهم کند چراکه در موج اول شیوع کرونا حضور فعالانه رسانه ها و مردم، موجبات مهار این بیماری در البرز و تلفات حداقلی را فراهم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز