استاندار زنجان:

حفاظت از امنیت و سلامت روانی جامعه مفهوم عمیق عفاف و حجاب است

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۴:۴۱
کد خبر: ۱۰۲۸۱۱۷
حفاظت از امنیت و سلامت روانی جامعه مفهوم عمیق عفاف و حجاب است
استاندار زنجان گفت: مفهوم عمیق عفاف و حجاب یکی از ضروریات موکد دینی و اجتماعی ما مسلمانان و فراتر از مسائل جنسیتی و صرفا دینی، بعنوان یک اصل و موضوع اعتقادی، اجتماعی، انسانی و در راستای حفاظت از امنیت و سلامت روانی و اجتماعی جامعه همواره مورد توجه است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فتح الله حقیقی روز یکشنبه در پیامی به مناسبت هفته عفاف و حجاب افزود: توصیه به مردان و زنان مومن برای رعایت عفاف و حجاب در تمامی ابعاد ظاهری و رفتاری موجب صیانت از حریم و حقوق افراد در جامعه می‌شود و از هرگونه سوء استفاده از کرامت انسانی افراد جلوگیری می‌کند.

وی یادآورشد: نگاه ویژه دین مبین اسلام به جایگاه و شان انسان ها به ویژه بانوان در جامعه که عامل اصلی رشد و ارتقاء سطح اجتماعی و فکری بانوان مسلمان در جهان و به ویژه در ایران اسلامی هستند همواره از سوی دشمنان مورد هجمه واقع شده است.

وی تصریح کرد: دشمنان با گستراندن دام های فریبنده و پوشالی سعی در استفاده ابزاری از این خلقت لطیف و باعظمت الهی داشته و دارند.

استاندار زنجان با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و سپاس از فعالان و تلاشگران خستگی ناپذیر فرهنگی، دینی و اجتماعی در این عرصه مهم، ابراز امیدواری کرد، با ایجاد ساختارهای صحیح و تولید محتواهای به روز فرهنگی، رسانه ای، هنری و بصری بتوان گام‌های موثری در توسعه فرهنگ ژرف و انسان ساز عفاف و حجاب برداشت.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز