رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خبر داد؛

افزایش بیماران بدحال مبتلا به کرونا در استان

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۰:۳۵
کد خبر: ۱۰۲۸۳۰۶
افزایش بیماران بدحال مبتلا به کرونا در استان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از افزایش شمار بیماران بدحال مبتلا به کرونا بستری در مراکز درمانی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مجید شیرانی در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۳ نفر با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته‌ و ۲۹ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی ادامه داد: اکنون ۱۸ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

این مسئول افزود: در شبانه روز گذشته، علاوه بر موارد سرپایی، تست ۱۲ مراجعه‌کننده بیمارستانی با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا که در مراکز درمانی بستری شده بودند، مثبت قطعی اعلام شد. اکنون ۷۳ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۵۸ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایش‌ها برای رد یا تأیید بیماری آنان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با ابراز خرسندی از اینکه، در ۲۴ ساعت گذشته، مورد فوتی جدید ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کرونا در استان گزارش نشده است، گفت:‌ مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ۶۳ نفر هستند.

شیرانی با بیان اینکه با موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت‌های اعمال‌شده در چهارمحال و بختیاری به مدت یک هفته دیگر تمدید شد اضافه کرد: همه مدارس، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، همایش و سمینارها و ... به مدت یک هفته تعطیل است؛ اما آزمون‌های سراسری ازجمله آزمون دکتری تخصصی در تاریخ‌های ۲۶ و ۲۷ تیرماه جاری در دانشگاه شهرکرد و آزمون دکتری تخصصی(PHD) وزارت بهداشت در تاریخ‌های ۲۷ و ۲۸ تیرماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و وسایل محافظت شخصی شامل ماسک و دستکش برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز