مدیر تیم فوتبال منتخب دانشجویان ایران خبرداد:

اعلام نفرات راه یافته به مرحله اول اردوی تیم فوتبال منتخب دانشجویان ایران

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۱:۵۱
کد خبر: ۱۰۲۸۵۰۷
اعلام نفرات راه یافته به مرحله اول اردوی تیم فوتبال منتخب دانشجویان ایران
مدیر تیم فوتبال منتخب دانشجویان ایران از مشخص شدن بخشی از نفرات راه یافته به مرحله اول اردوی این تیم جهت حضور در مسابقات جهانی بین دانشگاهی بلژیک خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، رضا ابراهیمی گفت: مسابقات جهانی بلژیک طبق برنامه از قبل اعلام شده قرار است اواخر امسال در شهر آنتورب بلژیک برگزار شود و براین اساس تیم های فوتبال وفوتسال مردان و فوتسال بانوان قرار است در آن حضور یابند.

وی افزود: براین اساس و با توجه به محدودیت های موجود فراخوانی جهت حضور دانشجویان در تست های فنی داده شد و تعدادی از بازیکنان بعد از ۱۴ جلسه تست فنی در تهران و گلستان انتخاب شده اند وبه مرحله بعدی اردو راه یافتند.

 ابراهیمی با بیان اینکه بخشی از تیم را بازیکنان دانشجو شاخص تیم های لیگ برتری و لیگ یکی تشکیل می دهند گفت:  محمد طیبی (سپاهان)،بابک مرادی( ماشین سازی تبریز)،محمد حسین مرادمند (شهر خودرو)،ارسلان مطهری( استقلال تهران)،امیر حسین کریمی (پیکان)،رحیم زهیوی( فولاد خوزستان) وحجت صدقی (گل ریحان البرز) بازیکنانی هستند که با تصمیم کمیته فنی به اردوی تیم منتخب دانشجویان دعوت شده اند و متین قهرمانی ،امیر نیک سرشت ،امید یامی،محمد جواد  دودانگه ،مهدی قربانی ،محمد صادق رمضان پور ،هادی باباییان  وفرهاد همدانی نیز با حضور در تست ها و جلب نظر کادرفنی به این جمع راه یافته اند.

وی با اشاره به اینکه این فهرست نهایی نیست و قطعا این لیست تا شروع مسابقات دچار تغییر و تحول خواهد شد گفت: اردوهای آماده سازی وبازی های تدارکاتی لازم برای این تیم برنامه ریزی شده که در صورت قطعی شدن اعلام خواهد شد.

 

نظر شما
پرونده ویژه