اجرای موفق طرح ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه در کرج

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۲:۱۵
کد خبر: ۱۰۲۸۵۱۱
اجرای موفق طرح ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه در کرج
مدیر اجرایی طرح ساماندهی واحد های صنفی فاقد پروانه کسب اتاق اصناف مرکز استان البرز از موفقیت آمیز بودن اجرای این طرح درکرج خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، رمضان رستمی اظهار کرد : این طرح از چهارم تیرماه سال جاری با همکاری شایسته اتحادیه های صنفی و حمایت همه جانبه هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان البرز آغاز شد و با همت و توانی که از سوی بازرسان اتحادیه های و نیروهای واحد بازرسی و نظارت اصناف در این زمینه صرف شد ، نتایج بسیار قابل توجهی نیز حاصل شده است .

وی افزود : همزمان با اجرای طرح ساماندهی صنوف و با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا ، رعایت پروتکل ها و ضوابط بهداشتی لازم الاجرا در واحد های صنفی و مراکز تجاری سطح شهر نیز مورد ارزیابی بازرسان قرار می گیرد . بدیهی است در صورت مشاهده سهل انگاری یا بی توجهی به پروتکل های بهداشتی توسط متصدیان واحد های صنفی بر اساس قوانین با آنها برخورد خواهد شد .

رستمی افزود : بر اساس گزارش های واصله ، بیشترین تخلفات صنفی در واحد های صنفی فاقد پروانه کسب رخ می دهد ، بنابراین ساماندهی این واحدها ، فضای بازار را برای آن دسته از افرادی که به دنبال  سودجویی و فرار از قانون هستند ، نا ایمن کرده و فرصت تخلف و منفعت طلبی را از بین می برد 

رستمی افزود : این طرح با حضور و مشارکت 100 نفر از کارشناسان و بازرسان مسلط در امور صنفی در حال اجراست و تا این لحظه بیش از 5000 هزار  واحد های صنفی مورد بازرسی قرار گرفته اند .

 

نظر شما
پرونده ویژه