با تمهیدات کارگروه تنظیم بازار؛

قیمت گوشت قرمز، مرغ و شکر در البرز کاهش می یابد

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۵:۴۹
کد خبر: ۱۰۲۸۵۳۱
قیمت گوشت قرمز، مرغ و شکر در البرز کاهش می یابد
مدیرکل امور هماهنگی اقتصادی استانداری البرز از کاهش قیمت گوشت قرمز، مرغ و شکر در هفته جاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، پرویز زرگر اظهار کرد: با توجه به مصوبات جلسه هفته گذشته کارگروه تنظیم بازار و همچنین هماهنگی صورت گرفته با مبادی ذیربط طی هفته جاری شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز، مرغ و شکر در استان خواهیم بود.

وی نیاز روزانه گوشت استان را حدود 50 تن و مرغ را 150 تن اعلام کرد و گفت: با توجه به افزایش قیمت مرغ طی ماه جاری که به دلیل افزایش قیمت نهاده های دامی و عدم جوجه ریزی در فصل گرما بوده است، با هماهنگی شرکت امور پیشتیبانی امور دام نسبت به توزیع نامحدود مرغ منجمد با کیفیت به مبلغ 13 هزار و 500 تومان اقدام خواهیم کرد.

زرگر خاطرنشان کرد: در این راستا عرضه قیمت مرغ منجمد باکیفیت از سوی سازمان میادین و ماشین های سیار؛ 13 هزار تومان انجام می شود. همچنین قیمت گوشت قرمز نیز مشخص شده است که با توجه به مصوبات جلسه طی هفته جاری عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل امور هماهنگی اقتصادی استانداری البرز در ادامه سخنان خود به عرضه شکر در سطح بازار اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی عرضه شکر فله در سطح بازار ممنوع اعلام شده است. در این راستا عرضه شکر به صورت بسته بندی های یک کیلویی به قیمت 8 هزار و 200 تومان در هفته جاری به بازار عرضه می شود.

بخش دیگری از سخنان زرگر به موضوع ایجاد بازارچه های عرضه مستقیم کالاهای کشاورزی اختصاص داشت، وی در این رابطه نیز گفت: این مهم از سوی تعاون روستایی استان در کرج و ساوجبلاغ در دست پیگیری است و به زودی نسبت به عرضه مستقیم کالاهای مورد نیاز مردم اقدام خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز