با حضور استاندار اردبیل و مدیرعامل آب و فاضلاب کشور:

جلسه بررسی تامین آب شرب مورد نیاز شهرستان گرمی برگزار شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۰۳:۵۴
کد خبر: ۱۰۲۸۵۳۸
جلسه بررسی تامین آب شرب مورد نیاز شهرستان گرمی برگزار شد
استاندار اردبیل امروز با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دیدار و در خصوص تامین آب شرب شهرهای انگوت و زهرا و ۲۱۸ روستای شهرستان گرمی از سد تازه کند انگوت و احداث تصفیه خانه سد تازه کند گفت و گو کرد.

به گزارش برنا،در این جلسه کلیات طرح تصفیه خانه آب شرب از سد تازه کند انگوت بررسی شد و برای تامین منابع مالی اجرای آن، تصمیمات لازم اتخاذ شد. 

در ادامه جلسه با ارائه گزارش فنی از سوی مشاوران طرح و توضیحات تکمیلی استاندار اردبیل و مدیر عامل شرکت آبفای استان، تصمیمات لازم برای انجام فرآیند تصویب مطالعات طرح تصفیه خانه تازه کند اتخاذ و مقرر شد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مساعدت لازم را برای تصویب و اجرای طرح و تامین مالی آن با مساعدت استانداری اردبیل انجام دهد.

عباس جنگی مرنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل و بهنژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، پاکروح معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای کشور و نماینده مجری سد تازه کند و عظیم زاده مشاور استاندار نیز در جلسه حضور داشتند.

مطالعات مرحله اول طرح تصفیه خانه آب شرب تازه کند براساس طرح مصوب جامع آب شرب استان اردبیل، قرار است تامین پایدار آب شرب و بهداشتی شهرهای انگوت ‌و زهرا و ۲۱۸ روستای شهرستان گرمی را با جمعیت حدود ۵۵ هزار نفر با برآورد جمعیت در افق ۱۴۲۵ تحت پوشش قرار دهد و پس از تصویب مطالعات فوق امکان برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار خواهد بود.

برای شبکه انتقال آب پایان دست تصفیه خانه تازه کند با ظرفیت ۳/۶۷ میلیون مترمکعب در سال ۴۵۰ کیلومتر خطوط لوله انتقال و توزیع آب شرب لازم است که بیش از ۵۰ درصد آن از قبل احداث شده و موجود است و باقیمانده آن همزمان با احداث تصفیه خانه  اجرا می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز