قوچان‌نژاد:

خراسان رضوی پتانسیل بالایی در بسکتبال دارد

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۵:۲۹
کد خبر: ۱۰۲۸۵۹۲
خراسان رضوی پتانسیل بالایی در بسکتبال دارد
سرپرست معاونت امور ورزشی اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی گفت:در حال حاضر رییس هیئت بسکتبال باید تمام منتقدان و همراهان را در کنار خود جمع کند تا با قدرت بتواند شرایط بسکتبال را روز به روز بهتر کنند، قطعا خراسان رضوی پتانسیل بالایی در بسکتبال دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، جبار قوچان‌نژاد در مراسم تکریم و معارفه رییس هیئت بسکتبال خراسان رضوی گفت: جا دارد تشکر ویژه‌ای از ترشیزیان داشته باشم که در این مدت که به عنوان سرپرست در هیئت بسکتبال مشغول فعالیت بود عملکرد قابل قبولی را داشتند.

وی ادامه داد: برای ولی پور آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در مدت فعالیت خود در هیئت بسکتبال شرایط خوبی را برای اهالی این رشته رقم زند.

قوچان‌نژاد عنوان کرد: در حال حاضر رییس هیئت بسکتبال باید تمام منتقدان و همراهان را در کنار خود جمع کند تا با قدرت بتواند شرایط بسکتبال را روز به روز بهتر کنند، قطعا خراسان رضوی پتانسیل بالایی در بسکتبال دارد

سرپرست معاونت امور ورزشی اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی تصریح کرد: وظیفه اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی حمایت از تمامی هیئت‌های ورزشی است و قطعا هیئت بسکتبال هم قطعا از این حمایت برخوردار خواهد بود.

 

نظر شما