نمانیده ولی فقیه در لرستان :

سازمان بهزیستی باید راه را برای مشارکت خیرین باز کند

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۱:۵۵:۲۰
کد خبر: ۱۰۲۸۶۲۸
سازمان بهزیستی باید راه را برای مشارکت خیرین باز کند
حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی گفت: سازمان بهزیستی وظیفه ی تسهیل گری امور برای مشارکت های مردمی را به عهده دارد و باید راه را برای مشارکت خیرین باز کند.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ حجت الاسلام شاهرخی در دیدار با مدیرکل و معاونین اداره بهزیستی لرستان،اظهار کرد: طیف وسیعی از جامعه هدف بهزیستی معلولانی هستند که توانایی انجام وظایف شخصی خود را هم ندارند.

او افزود: سازمان بهزیستی وظیفه ی تسهیل گری امور برای مشارکت های مردمی را به عهده دارد و باید راه را برای مشارکت خیرین باز کند.

 

حجت السلام شاهرخی با اشاره به خدمات ستودنی و قابل توجهی که بهزیستی لرستان انجام داده است گفت: در دین مبین اسلام توصیه های فراوانی مبنی بر کمک به نیازمندان و اقشار بی بضاعت جامعه وجود دارد و سازمان بهزیستی در این زمینه الحق والانصاف سازمانی هماهنگ، تخصصی و پیشرو است. 

 او با بیان اینکه خدمت در بهزیستی مانند نمازی است که انسان را به خدا نزدیک می کند ،یادآورشد : کار کردن در بهزیستی هدیه ای است از طرف خداوند و این سازمان به سبب کارهای نیک و خیرخواهانه ای که انجام می دهد یک سازمان متمایز است

امام جمعه خرم آباد خاطر نشان کرد: وظایف و اقداماتی که سازمان بهزیستی انجام می دهد با هیچ کلامی قابل توصیف نبوده و هیچ تقدیری نمی تواند سپاسگزاری کامل  از زحمات و خدمات آنها بحساب آید و بهای این اعمال شایسته و خیر خواهانه  هرگز قابل تخمین بامعیار های مادی و دنیوی نخواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز