دیدار معاون فرهنگی و امور جوانان کردستان با رییس شورای هماهنگی بانک های کردستان

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۶:۲۲:۱۲
کد خبر: ۱۰۲۸۸۵۹
دیدار معاون فرهنگی و امور جوانان کردستان با رییس شورای هماهنگی بانک های کردستان
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان با رییس شورای هماهنگی بانک های کردستان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا ، در این دیدار در خصوص پیگیری تسهیلات وام ازدواج جوانان و همکاری بانک ها با اداره کل ورزش و جوانان و پرداخت وام های قرض الحسنه برای کارآفرینی و اشتغال و مسکن جوانان بحث و همفکری صورت گرفت.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در این دیدار گفت: اداره کل  ورزش و جوانان به عنوان متوالی دبیرخانه ازدواج جوانان است و در راستا شوق و امید بخشی جوانان به ازدواج، بانک ها دربین دستگاه های دولتی  میتواند پیشقدم پرداخت راحت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به جوانان باشند.

فتاحی در ادامه گفت:پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج جوانان  باید طبق شرایط به جوانان پرداخت شود تا زوجین جوان  بتوانند از این طریق بخشی از نیازهای خود را تامین کنند و گره ای از مشکلاتشان حل شود.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان با انعقاد تفاهم نامه با بانک ها میتوانند با توسعه ارتباط و تسهیلات مربوط به جوانان در حوزه اشتغال و کار آفرینی و وام مسکن جوانان راهگشا باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان در خصوص  ارائه گزارش عملکرد بانک ها توسط شورا هماهنگی اظهار داشت:شورا هماهنگی بانک ها میتواند با ارائه گزارش از وضعیت پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان به تفکیک بانک های عامل استان با این امر عملکرد بانک ها توسط اداره کل ورزش و جوانان رصد و مشکلات وام های ازدواج جوانان پیگیری خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی بانک های کردستان در ادامه این دیدار گفت:اداره کل ورزش و جوانان در خصوص پرداخت وام ازدواج جوانان باید این امکان را داشته باشند که عملکرد کدام بانک در حوزه تسهیلات ازدواج بیشتر است و بتوانند بانک ها را در خصوص وام ازدواج جوانان رصد کنند.

علی اشرف یوسفی قیاسی در خصوص تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اظهار داشت:در سال 98 برابر با ۲۱۵۰۰ فقره و بالغ بر ۶۵۰۰ میلیارد ریال و در سه ماهه اول سال ۹۹،کل شبکه بانکی تعداد ۵۳۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده است.

 در این دیدار قرار شد تا دو طرف ضمن آغاز همکاری‌های بیشتر و کاربردی نسبت به پیگیری وام ازدواج و اشتغال و کار آفرینی حوزه جوانان  اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز