در سفر یک‌روزه:

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی از اماکن ورزشی سردشت و شرکت در جلسه ستاد ساماندهی

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۸:۴۲:۴۲
کد خبر: ۱۰۲۹۰۰۲
بازدید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی از اماکن ورزشی سردشت و شرکت در جلسه ستاد ساماندهی
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در سفری یک‌روزه به شهرستان سردشت در جریان آخرین وضعیت ورزش و حوزه جوانان این شهرستان قرارگرفت.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، پورایراندوست در سفر یک روزه بهمراه معاونین به شهرستان سردشت ضمن شرکت در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش همگانی از اماکن ورزشی این شهرستان نیز بازدید کرد.

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان

کیومرث پورایراندوست ابتدا در جلس ستادساماندهی امور جوانان و شورای ورزش همگانی شهرستان سردشت به ریاست فرماندار شرکت کرد.

دراین جلسه اعضای ستاد ساماندهی، برنامه‌ها و گزارش‌هایی در بحث اوقات فراغت و هفته ازدواج ارائه و کمال بیدخ رییس ورزش و جوانان سردشت گزارشی از وضعیت سرانه ورزشی این شهرستان و محمدحسین حسنی معاون فرهنگی و امور جوانان استان با بیان محورهای نه گانه اوقات فراغت، برنامه‌های هفته ازدواج را تشریح کرد.

 کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به وضعیت سردشت در بحث ورزش و حوزه جوانان، راهکارهای بهبود شرایط را شرح داد.

شرکت در جلسه شورای ورزش همگانی

مدیرکل ورزش و جوانان استان سپس در جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان سردشت حضور یافت.

در این جلسه آخرین وضعیت سرانه ورزشی و نیز ورزش روستایی شهرستان سردشت مورد بررسی قرار گرفت.

پورایراندوست گفت: در بیست روز آینده، تمامی ۱۶ خانه ورزش روستایی که طی فروردین ماه سال جاری از سوی دهیاران اعلام شده، تجهیز خواهدشد.
وی ادامه داد: تلاش برای ارتقای استانداردهای لازم اماکن ورزشی برای جانبازان و معلولین باید در اولویت قرارگیرد و در این خصوص هماهنگی‌های اولیه جهت احداث سالن طبقاتی و دارای استانداردهای لازم جهت استفاده جانبازان و معلولین با مشاورین وزیر ورزش و جوانان صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهارکرد: رایزنی‌های اولیه در خصوص احداث چمن مصنوعی روباز در مناطق روستایی شهرستان سردشت با اولویت و شرایط خاص صورت گرفته تا روستاهای این شهرستان بصورت تجمعی صاحب زمین‌های چمن مصنوعی شوند.

بازدید از مجموعه‌های ورزشی

پورایراندوست سپس بهمراه فرماندار سردشت و جمعی از معاونین اداره کل از مجموعه ورزشی گردسور و شهدای ۷ تیر سردشت بازدید و در جریان آخرین وضعیت بازسازی و مشکلات این مجموعه‌ها قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز