مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

البرز مرکز ساماندهی استعدادهای جوان کشور می شود

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۴:۴۲
کد خبر: ۱۰۲۹۰۳۲
البرز مرکز ساماندهی استعدادهای جوان کشور می شود
مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز با بیان اینکه البرز به عنوان پایلوت مرکز ساماندهی استعدادهای جوان کشور معرفی شده است گفت: ساماندهی استعدادهای جوان در نهایت منجر به ایجاد اشتغال و کار آفرینی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، امیر غفرانی با اشاره به برگزاری جشنواره ترنج در البرز، اظهار کرد: ستاد غنی سازی اوقات فراغت البرز با همدلی و یکپارچگی اکثر دستگاههای فرهنگی اقدام به برگزاری جشنواره ساماندهی استعداد جوانان بنام ترنج کرده است.

وی با اشاره به اینکه استان البرز می تواند به عنوان پایلوت مرکز استعدادهای جوانان در کشور شود، افزود: بعد از تصویب طرح جشنواره ساماندهی و کشف استعدادها در زمینه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی در وزارت ورزش و جوانان کشور، پیشنهاد داده شد که استان البرز به عنوان پایلوت ساماندهی و کشف استعدادیابی زیر نظر کمیسیون اوقات فراغت مجمع جوانانِ کشور انتخاب و معرفی شود.

غفرانی ادامه داد: فرآیند ساماندهی استعدادهای جوان در نهایت منجر به ایجاد اشتغال و کار آفرینی خواهد شد که این اتفاق مبارک، با توجه به نام گذاری سال ۱۳۹۹ از طرف مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید می تواند تاثیر زیادی در حوزه جوانان ایجاد کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که  برای اولین بار است که چنین جشنواره ای (جشنواره ترنج) بصورت یکپارچه در کشور، بحث اوقات اوقات فراغت را به یک کارِ جامع منتهی خواهد کرد ، گفت: تلاش ما برگزاری آبرومند این جشنواره است.

 

نظر شما