سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان خبر داد:

تشکیل کمیته تخصصی کاهش آسیبهای اجتماعی با موضوع عفاف و حجاب

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۰۲۹۰۴۰
کمیته تخصصی کاهش آسیبهای اجتماعی با موضوع عفاف و حجاب باهمکاری تمامی دستگاه هایی که وظیفه مندی فرهنگی دارند و با همت معاونت جوانان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ نشست کمیته تخصصی کاهش آسیبهای اجتماعی با موضوع عفاف و حجاب با حضور کارشناسان دستگاه های اجرایی، در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد.

قاسم مارزلو سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان در این خصوص اظهار کرد: این کمیته در راستای ترویج عفاف و حجاب ، ایجاد کمپینگ ، حمایت از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان البسه محجبه عفاف و حجاب تشکیل شده است.

وی افزود: کمیته تخصصی کاهش آسیبهای اجتماعی با موضوع عفاف و حجاب همچنین با هدف فرهنگ سازی و ارائه الگوهای ایرانی و اسلامی در بین نسل جوان شکل گرفته است.

مارزلو گفت: باهمکاری تمامی دستگاه هایی که وظیفه مندی فرهنگی دارند و با همت معاونت جوانان و تشکیل کارگروه های مختلف این مهم به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

وی افزود: فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه، نیروی انتظامی، میراث فرهنگی، صنعت، معدن و تجارت، اصناف و برخی دستگاه های دیگر در این طرح معاونت جوانان را همراهی خواهند کرد.

وی یادآور شد: مقرر شده است موضوع بصورت طرح پیشنهادی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان نیز مطرح شود و در صورتی که مورد تصویب قرار بگیرد به صورت ویژه از تولید کنندگان و عرضه کنندگان البسه محجبه عفاف و حجاب حمایت خواهد شد و تلاش خواهیم کرد به دنبال ایجاد راهکار های قانونی در خصوص حمایت از این حوزه باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز