بازدید مدیرکل راه وشهرسازی کردستان از پروژه های راهسازی حوزه سقز و بانه

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۲۵:۲۱
کد خبر: ۱۰۲۹۱۷۰
بازدید مدیرکل راه وشهرسازی کردستان از پروژه های راهسازی حوزه سقز و بانه
مدیرکل راه وشهرسازی کردستان از تعدادی از پروژه های راهسازی وحمل ونقل شهرستانهای سقز وبانه بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد صدیق ثابتی  در جریان بازدید از پروژه های  در دست اجرای راهسازی وحوزه حمل ونقل سقز از جمله طرح ساخت فرودگاه سقز بازدید و از نزدیک در جریان نحوه عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه ها قرار گرفتند .

در جریان این بازدید که با حضور بهزاد رحیمی نماینده  مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ،کریمیان فرماندار سقر،امین زاده فرماندار بانه وتنی چند از مدیران انجام شد،  آخرین اطلاعات پروژه از سوی کارشناسان ، مشاورین و پیمانکاران ارائه گردید.

ثابتی بررسی روند پیشرفت پروژه ، بررسی مشکلات احتمالی پیش رو و هم چنین راهکارهای مناسب در راستای تسریع در اجرا واتمام طرح های راهسازی را از اهم اهداف این بازدید اعلام کرد وگفت:پروژه فرودگاه سقز از جمله اولویت های اول وزارت راه وشهرسازی در کردستان است واین وزارتخانه برنامه اتمام عملیات اجرایی باند را در برنامه دارد.

وی در ادامه ضمن بازدید از پروژه راهسازی سوته-بانه اظهار کرد : با تلاشهای مجموعه مدیریتی در سطح استان و وزارت راه و شهرسازی اقدامات خوبی برای بهبود وضعیت راههای استان انجام شده و انشاا... از این به بعد نیز با تلاش مضاعف و تعاملات گسترده ضمن ادامه این روند گامهای اساسی برای توسعه بیش از پیش حوزه های حمل ونقل و مسکن استان برداشته خواهد شد.

 

نظر شما